فهما،حلقه اتصال کانون‌های مساجد با یکدیگر است
فهما،حلقه اتصال کانون‌هاي مساجد با يکديگر است

فهما،حلقه اتصال کانون‌های مساجد با یکدیگر است

حجت الاسلام موسوي،فهما را حلقه اتصال کانون هاي مساجد با يکديگر دانست و افزود: پايگاه اطلاع رساني فهما فرصتي براي تبادل تجربيات کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور است.
شناسه خبر : 11582 تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۲۱

به  گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان سمنان، حجت الاسلام سید علی موسوی، صبح شنبه 17 خرداد در مراسم رونمایی  پایگاه اطلاع رسانی فهما استان سمنان در محل سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به آغاز فعالیت این پایگاه در استان سمنان،گفت: پایگاه اطلاع رسانی فهما راه و مسیر ورود کانون های فرهنگی و هنری مساجد به فضای مجازی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، با اشاره به برگزاری نخستین رویداد ملی فهما در سال 98 ، افزود: فهما در واقع بستری برای طرح ایده ها و برنامه های کانونی با محوریت فضای مجازی است.

 

وی با اشاره به اینکه در ایام شیوع کرونا کانون های فرهنگی هنری مساجد یک گام جلوتر از دیگران بودند،تصریح کرد: با توجه به گسترش فعالیت های مختلف در فضای مجازی بدلیل شیوع ویروس کرونا، کانون های فرهنگی هنری مساجد از سال گذشته فعالیت خود را در این حوزه به طور جدی آغاز کردند و امروز نیز شاهد فعالیت خوب کانون ها در این زمینه هستیم.

 

حجت الاسلام موسوی در ادامه گفت: با  به وجود آمدن شبکه عظيم فهما در کشور و استان سمنان، کانون‌هاي فرهنگي و هنري در کنار فعاليت‌هاي چشمگير خود، به صورت ويژه در زمينه فعاليت‌هاي رسانه‌اي و فضاي مجازي دنيا ورود پيدا کرده‌اند.

 

وی پایگاه اطلاع رسانی فهما را به عنوان بازويي براي فعاليت رسانه‌اي همه کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان دانست و تصريح کرد: تقويت فعاليت‌هاي رسانه‌اي کانون‌ها از اولويت‌هاي پيش روي ستاد استان است و براي این موضوع برنامه‌ريزي‌هاي لازم انجام شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی فهما استان سمنان در پایان گفت: پايگاه اطلاع‌رساني فهما (فرهنگ و هنر مساجد ايران)داراي زيرپرتال‌هاي مستقل به نشاني اينترنتي fahma.org  براي تمامي استان‌ها است و آدرس صفحه استان سمنان در اين پايگاه  semnan.fahma.org است.