فهما ،طرحی مناسب برای فعالیت فعالان مسجد در عرصه فضای مجازی است
فهما ،طرحي مناسب براي فعاليت فعالان مسجد در عرصه فضاي مجازي است

فهما ،طرحی مناسب برای فعالیت فعالان مسجد در عرصه فضای مجازی است

قاسمي، فهما را طرحي مناسب براي فعاليت فعالان مسجد در عرصه فضاي مجازي دانست و افزود: فعاليت کانون هاي مساجد در فضاي مجازي که تأثيرگذارترين و پرمخاطب‌ترين رسانه‌ در ميان ساير رسانه‌ها است، نقش تعيين کننده‌اي در فرهنگ‌سازي، در سطح جوامع دارد.
شناسه خبر : 12272 تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۲۱

سمیه قاسمی در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از سمنان؛ با بیان اینکه کانون های فهما با داشتن اعضای جوان ونوجوان یک ظرفیت عظیم محسوب می شوند گفت: اجرای رویدادملی فهما ابتکاری ارزشمند است که ضمن گردآوری بانک جامع اطلاعاتی از قابلیت ها،‌توانمندی های و قدرت اجرایی کانون ها در عرصه فرهنگ و هنر اصیل اسلامی، الگوهای برتر را عرضه کرده و مساجد سراسر کشور را به هم نزدیک تر می کند.

 

مشاور شهردار سمنان در امور بانوان، فهما را طرحی مناسب برای فعالیت فعالان مسجد در عرصه فضای مجازی عنوان کرد و افزود: فعالیت کانون های مساجد در فضای مجازی که تأثیرگذارترین و پرمخاطب‌ترین رسانه‌ در میان سایر رسانه‌ها است، نقش تعیین کننده‌ای در فرهنگ‌سازی، در سطح جوامع دارد.

 

وی پیوند مسجد با فضای مجازی را بسیار موثر خواند وگفت: می‌توان از ظرفیت معرفتی، معنوی، دینی و اعتقادی جوانان در مساجد که نیروهای سرزنده هستند استفاده کرد.

 

قاسمی با تأکید براینکه بحث فرهنگ، موضوع پیچیده و متنوعی است ادامه داد: باید تمامی نهادهای فرهنگی فعال در سطح شهر اعم از دولتی و غیر دولتی با تجمیع و هم افزایی در رویکردهای برنامه ای با بهره گیری ازخلاقیت و نوآوری، خدمات فرهنگی و اجتماعی خود را به شهروندان ارائه کنند.

 

مشاور شهردار سمنان در امور بانوان، با بیان اینکه  در برنامه هایی از قبیل یشگیری از آسیب های اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده ، غنی سازی اوقات فراغت، برگزاری برنامه های ملی ومذهبی، اجرای مسابقات وبرنامه های ورزشی و... کانون های فهماو شهرداری می توانند همکاری داشته باشند اضافه کرد: با تجمیع فعالیت ها و استفاده از ظرفیت می توان فعالیت های فرهنگی وهنری را در شهرسامان و توسعه  دهیم.

 

وی برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری را به نفع مردم و جامعه دانست وگفت: اموربانوان شهرداری سمنان آمادگی همکاری دربرنامه های فرهنگی،هنری،مذهبی و ورزشی در سطح شهررا دارد.