تولید محتوا با محوریت دهه کرامت درفضای مجازی ضروری است
توليد محتوا با محوريت دهه کرامت درفضاي مجازي ضروري است

تولید محتوا با محوریت دهه کرامت درفضای مجازی ضروری است

بابايي،با تأکيد برتوليد محتوا دهه کرامت درفضاي مجازي لازم است ادامه داد: با توجه به شيوع بيماري کرونا و لزوم رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي و فاصله گذاري اجتماعي ضروري است با رويکرد اجراي برنامه هاي دهه کرامت با ابتکارات و تدابير خلاقانه به سمت فضاي مجازي باشد.
شناسه خبر : 12275 تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۲۹

عباس بابایی در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛ با بیان اینکه باید ازظرفیت دهه کرامت برای ترویج فضیلت‌های سبک زندگی رضوی و زیارت امام رضا (ع) در سطح جامعه بهره کامل را ببریم گفت: دلیل این امر آن است که بتوانیم شاهد افزایش معرفت عمومی مردم برای زیارت باشیم.

 

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با تأکید برتولید محتوا دهه کرامت درفضای مجازی لازم است،افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ضروری است با رویکرد اجرای برنامه های دهه کرامت با ابتکارات و تدابیر خلاقانه به سمت فضای مجازی باشد.

 

وی دهه کرامت را فرصت مناسبی برای خدمت کریمانه به مردم، تکریم ارباب رجوع و تقویت میز خدمت در دستگاهها و رعایت حقوق شهروندی عنوان کرد و تصریح کرد: به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان مسابقات مجازی دارت خانوادگی در شهراخلاق برگزار خواهد شد.

  

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با اشاره به اینکه برنامه ریزی و برگزاری مسابقات ورزشی در مناسبت ها، موجب افزایش نشاط و تحرک و ترویج ورزش میان اقشار مختلف خواهد شد، اظهار داشت: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان هم با هدف ایجاد نشاط بین خانواده ها و حفظ سلامت روح و جسم تمامی اعضای خانواده همواره نسبت به برگزاری مسابقات ورزشی ویژه خانواده ها در این استان در دستور کار قرار داده است.

 

وی جلوگیری از فقر حرکتی، ارتقای سلامت و افزایش نشاط و شادابی، نهادینه سازی ورزش در خانواده و زندگی فردی و ایجاد انجام فعالیت های ورزشی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی  را از اهادف برگزاری این رقابت ها را عنوان کرد.

 

بابایی فضاسازی وتبلیغات محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی سبک زندگی رضوی،ویژه برنامه دختران آفتاب وتجلیل ازدختران وبرگزاری 3جشنواره ورزشی بارویکرد خانواده در پارک های سطح شهر را از دیگر برنامه های دهه کرامت برشمرد.