ضرورت اجرای برنامه های دهه کرامت در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقا جایگاه معنوی مردم
ضرورت اجراي برنامه هاي دهه کرامت در راستاي ايجاد نشاط اجتماعي و ارتقا جايگاه معنوي مردم

ضرورت اجرای برنامه های دهه کرامت در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقا جایگاه معنوی مردم

فلاح، برگزاري برنامه هاي دهه کرامت در جهت ايجاد نشاط اجتماعي و ارتقا جايگاه معنوي و اعتقادي مردم را ضروري دانست وگفت: اين دهه بهترين فرصت است که از اين ظرفيت نهايت بهره را داشته باشيم.
شناسه خبر : 12276 تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان، فرشید فلاح لاله زاری ظهر دوشنبه درنشست اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان سمنان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و راشاد اسلامی استان ، با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان سمنان گفت: این استان بعنوان بین الحرمين ایران محسوب میشود و باید بیشتر از مردم سایر نقاط ایران در برنامه های دهه کرامت حضور پر رنگ تر وتأثیرگذارتری داشته باشند.

 

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به شعار دهه کرامت با عنوان «خدمت کریمانه؛ همدلی به رسم اهل‌بیت(ع)» اظهارداشت:دهه کرامت یک فرصتی بسیار مهم است که باید از این فرصت بخوبی استفاده شود.

 

وی با بیان اینکه نامگذاری روز میلاد حضرت معصومه(س) بعنوان روز دختر یک ویژگی و توجه خاص به دختران دارد اضافه کرد: امروز در حالی که دشمنان در جنگ فرهنگی با ابزاری که در اختبار دارند نهاد خانواده را نشانه گرفته است باید دختران و پسران ایران اسلامی با آگاهی و هوشیاری در برابر این توطئه دشمن ایستادگی کنند.

 

فلاح لاله زاری بی هویت کردن کشور ما را از مهمترین اهداف دشمنان درجنگ فرهنگی عنوان کردوافزود: دشمن امروز روی نهاد خانواده دست گذاشته است و بدنبال بد جلوه دادن پدر خانواده است تا اعتماد به پدر خانواده از دست برود.

 

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان روز دختررا فرصتی برای تکریم و تجلیل از دختران دانست واذعان داشت: راه اندازی پویش (فدای دخترم شوم ) اقدامی ارزشمند است که همه خانواده ها می توانند در این پویش مشارکت داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: این پویش با هشتگی با همین عنوان به مناسبت روز دختر در فضای مجازی آغاز به کار می کند و علاقه مندان با دنبال کردن این هشتگ می توانند از فیلم ها، کلیپ ها، تصاویر تولید شده استفاده کنند و خود نیز تولیداتی داشته باشند.

 

فلاح لاله زاری تولید محتوا در فضای مجازی را مورد تأکید قرار دادوگفت: با توجه به شیوع کرونا تبلیغات در فضای مجازی تاثیرگذاری خوبی نسبت به فضای حقیقی خواهد داشت.

 

وی برگزاری برنامه های دهه کرامت در جهت ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقا جایگاه معنوی و اعتقادی مردم را ضروری دانست وگفت: این دهه بهترین فرصت است که از این ظرفیت نهایت بهره را داشته باشیم.

 

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه تقدیر از دختران پرسنل این اداره کل به مناسبت روز دختر انجام می شود از تمام دستگاه ها ونهادهای فرهنگی خواست این کار را دربرنامه های خود داشته باشند.  

 

فلاح لاله زاری در ادامه کانون های فرهنگی هنری مساجد را مردمی ترین نهاد در فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کردوافزود: این نهادهای مردمی در دهه کرامت با هماهنگی دیگر ارگان ها برای برپایی باشکوه جشن های دهه کرامت با رعایت پروتکل های بهداشتی تلاش می کنند.

 

وی تصریح کرد: در برگزاری برنامه های دهه کرامت از ظرفیت های مردمی استفاده شود و برنامه ها مختص گروه خاصی نباشد بلکه تمامی گروه های سنی و اقشار مختلف مردم بتوانند از این برنامه ها بهره ببرند.