برگزاری برنامه های دهه کرامت با هدف تبیین فرهنگ رضوی در دامغان
برگزاري برنامه هاي دهه کرامت با هدف تبيين فرهنگ رضوي در دامغان

برگزاری برنامه های دهه کرامت با هدف تبیین فرهنگ رضوی در دامغان

امينيان گفت: برنامه هاي بزرگداشت دهه کرامت در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان دامغان با هدف تبيين فرهنگ رضوي برگزار خواهد شد.
شناسه خبر : 12321 تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۴۱

حسین امینیان درگفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از سمنان، «خدمت کریمانه؛ همدلی به رسم اهل‌بیت (ع)» را شعار امسال دهه کرامت عنوان کردوابراز داشت: برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان با هدف تبیین فرهنگ رضوی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم اجرای برنامه‌های دهه کرامت با هدف تبیین فرهنگ رضوی در مساجد گفت: برنامه‌های دهه کرامت کانون‌های مساجد دامغان با تجلیل از دختران هنرمند نمونه در سالروز ولادت حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان با تشریح برنامه‌های دهه کرامت در کانون‌های مساجد شهرستان افزود: همزمان با شب میلاد حضرت معصومه(س) ذکر صلوات خاصه و زیارت حضرت معصومه(س)  و مراسم جشن همراه با سخنرانی امام جمعه در حسینیه حضرت ابوالفضل دامغان با رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار شد و به صورت مجازی هم در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

امینیان گفت : برگزاری مسابقه فرهنگی و هنری، معرفی چند کتاب مرتبط با موضوع ،جشن میلاد امام رضا(ع) به صورت زنده در فضای مجازی را از دیگر برنامه معرفی کرد.

وی در پایان با بیان اینکه باید دهه کرامت در راستای ترویج فرهنگ رضوی و شعائر اسلامی به بهترین نحو استفاده کردگفت: سیره عملی و علمی ائمه اطهار (ع) بهترین الگو برای جامعه اسلامی و مقابله بافرهنگ منحط غربی و تهاجم فرهنگی است.