برنامه های دهه کرامت در سمنان با محوریت فضای مجازی برگزار می شود
برنامه هاي دهه کرامت در سمنان با محوريت فضاي مجازي برگزار مي شود

برنامه های دهه کرامت در سمنان با محوریت فضای مجازی برگزار می شود

حجت الاسلام موسوي، با بيان اينکه ايجاد شور و نشاط اجتماعي در ايام دهه کرامت مورد تاکيد است،گفت: با توجه به شيوع ويروس کرونا بايد برنامه ريزي لازم صورت پذيرد تا جشن هاي اين دهه در فضاي مجازي و با رعايت پروتکل هاي بهداشتي برگزار شود.
شناسه خبر : 12334 تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی در جلسه شوای هماهنگی ستاد مردمی دهه کرامت استان سمنان،  دهه کرامت را فرصتی مناسب برای معرفی جایگاه و شخصیت والای حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)دانست که باید از این فرصت نهایت بهره را برد، ابراز داشت: با توجه به نامگذاری حدفاصل میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت، باید در این دهه روحیه کرامت و بزرگی را در جامعه ترویج کنیم .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان ،  با بیان اینکه ایجاد شور و نشاط اجتماعی در ایام دهه کرامت مورد تاکید است،بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا باید برنامه ریزی لازم صورت پذیرد تا جشن های این دهه در فضای مجازی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

 

وی افزود: فعالیت در فضای مجازی با محوریت برنامه های دینی و مذهبی می تواند باعث رونق معنویت و اخلاق در این فضا شود و درواقع در جنگ نرم با دشمن باید با تولید محتوا در فضای مجازی ورود پیدا کرد.

 

موسوی حضور در فضای مجازی و معرفی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و امامزادگان را یک نوع مبارزه با دشمنان دانست و تصریح کرد: دشمن تلاش می کند تا منکرات را در بین خانواده ها ترویج دهد و باید در دهه کرامت در راستای ترویج فرهنگ رضوی و اسلامی و برای خنثی کردن توطئه دشمنان تلاش کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: همه مردم می توانند با حضور در فضای مجازی و تولید و انتشار محتوای مذهبی در کانال ها و گروه های مختلف شبکه های اجتماعی خدمت بزرگی به حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) داشته باشند.

 

وی تجلیل از دختران با راه اندازی پویش«فدای دخترم شوم» را یکی از برنامه های دهه کرامت دانست و افزود: تجلیل از دختران پرسنل دستگاه های اجرایی در این دهه صورت خواهد گرفت.

 

موسوی در پایان گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد  استان سمنان بعنوان دبیر شورای هماهنگی ستاد مردمی دهه کرامت استان سمنان وظیفه دارد جلسات را جهت برنامه ریزی و اعلام برنامه های دستگاه های عضو شورا برگزار و هچنین برای جمع بندی گزارشات اقدام کند که انتظار می رود دستگاه های اجرایی نهایت همکاری را با این ستاد داشته باشند.