اجرای پویش فدای دخترم در کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه(س)
اجراي پويش فداي دخترم در کانون فرهنگي هنري حضرت معصومه(س)

اجرای پویش فدای دخترم در کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه(س)

شهسواري، از اجراي پويش #فداي دخترم با آغاز دهه کرامت و سالروز ميلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر توسط کانون فرهنگي هنري حضرت معصومه(س)ايوانکي شهرستان گرمسار خبر داد.
شناسه خبر : 12356 تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۷

مریم شهسواری در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)از سمنان با تبریک ایام دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه(س)،ابراز داشت: ولادت اهل بیت نظیر حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) باید با برنامه های متناسب در جامعه برگزار شود چرا که اهمیت دادن به ولادت ها، موجب جذب اقشار مختلف مردم به سوی دین اسلام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) افزود: برنامه ها در دهه کرامت باید با نشاط و محتوای مناسب، اجرا شود و به نیاز مخاطب و اقشار مختلف مردم، توجه ویژه داشته باشد.

 

وی تصریح کرد:امسال برنامه های دهه کرامت در تداوم طرح ملی راهکار برگزار می شوند بنابراین  برنامه ها بصورت مجازی با محوریت معرفی سیره حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) را برگزار خواهد شد.

 

شهسواری در ادامه با اشاره به اجرای پویش «فدای دخترم» تصریح کرد: این برنامه با همکاری آستان مقدسه حضرت معصومه(س) و ستاد هماهنگی کانون ها فرهنگی هنری مساجد کشور و دیگر دستگاه های فرهنگی باتوجه به آسیب‌های صورت گرفته در حوزه دختران در ماه‌های اخیر پیش‌بینی شده است که با این هشتگ در فضای مجازی در روزهای منتهی به میلاد حضرت معصومه(س) آغاز به کار خواهد کرد و علاقه‌مندان و کاربران در این حوزه تولید محتوا خواهند داشت.