معرفی کتاب سیره رضوی در قالب قصه گویی در کانون محبان زهرا(س)شاهرود
معرفي کتاب سيره رضوي در قالب قصه گويي در کانون محبان زهرا(س)شاهرود

معرفی کتاب سیره رضوی در قالب قصه گویی در کانون محبان زهرا(س)شاهرود

حجت الاسلام پناهي گفت: همزمان با دهه کرامت احاديث و سيره رضوي در قالب قصه گويي و نقاشي در کانون فرهنگي هنري محبان حضرت زهرا(س) شاهرود به نوجوانان ارائه مي شود.
شناسه خبر : 12536 تاریخ انتشار : ۷ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۱۱

حجت الاسلام عظیم پناهی در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)از سمنان؛ با بیان اینکه دهه کرامت مهلتی زیبنده برای نسل نوجوان است، ابراز داشت:  نوجوانان در مساجد و با برگزاری کلاسهای مختلف با اندیشیدن در سیره رضوی با معارف امام رضا(ع) وخواهربزرگوارشان بیشتر آشنا می شوند.



امام جماعت مسجد حضرت زهرا(س)شهرستان شاهرود با بیان اینکه بیان سیره وکرامات امام رضا (ع) و حضرت معصومه(س) در قالب قصه گویی،معرفی کتاب،نقاشی وحفظ احادیث رضوی در دهه کرامت در کانون فرهنگی هنری محبان حضرت زهرا(س) شاهرود برگزار می شود،افزود: این کلاسها با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد حضرت زهرا(س) برگزار می شود.

 

وی افزود: خلاصه نویسی کتاب و بررسی حدیث سلسله الذهب وبیان نکات کلیدی توحیدی وولایی آن از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری محبان حضرت زهرا(س) در دهه کرامت می باشد.

 

حجت الاسلام پناهی گفت: دراین کلاس ها 10تا 15 نفر ازدانش آموزان پنجم وششم ابتدایی ومتوسطه اول دبیرستان که توسط مدیر کانون ثبت نام نموده اند و به طور فشرده به مدت10ساعت در این کلاسها شرکت می کنند که در پایان از شرکت کنندگان آزمون گرفته می شود وبه برندگان ازمون هدیه ای اهدا می گردد.

 

امام جماعت مسجد حضرت زهرا(س)شهرستان شاهرود در پایان یکی از نقش های پررنگ امام رضا(ع) در طول حیاتشان در مدینه و ایران را انسجام بخشی و وحدت آفرینی حیات تشیع دانشت و گفت: توجه به بررسی کتب تاریخی وروایی آن حضرت با تعامل با اهل سنت و دیگر ادیان بر اساس احترام، گفت و گو، تعامل علمی و اخلاقی توانست فضای همدلی و همگرایی بین شیعیان و اهل سنت و حتی غیرمسلمانان را ایجاد کند.