برگزاری جشن های مردمی دهه کرامت در کانون های مساجد شاهرود
برگزاري جشن هاي مردمي دهه کرامت در کانون هاي مساجد شاهرود

برگزاری جشن های مردمی دهه کرامت در کانون های مساجد شاهرود

مهديان، ضمن تبريک دهه کرامت و ميلاد امام رضا(ع) گفت: جشن هاي مردمي دهه کرامت با محوريت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و با رعايت پروتکل هاي بهداشتي در شهرستان شاهرود برگزار مي شود.
شناسه خبر : 12554 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۷:۴۲

رضا مهدیان،در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)از سمنان؛ با بیان اینکه جشن های مردمی ویژه گرامیداشت دهه کرامت با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان برگزار می شود،ابراز داشت: برنامه های فرهنگی، هنری، قرآنی و  رسانه ای زینت بخش جشن های میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و حضرت معصومه(س) خواهد بود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود افزود: دیدار و تجلیل از دختران پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، بازدید از انتشارات و کتابخانه های عمومی و تجلیل از بانوان کتابدار از دیگر برنامه های این ادره به مناسبت دهه کرامت می باشد.

 

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب بانوی مهربانی در دهه کرامت در شاهرود،تصریح کرد: برگزاری ورکشاپ ،عصر شعر،نشست نهج البلاغه خوانی و جهت دهی نشریات به تولید محتوای مناسب از دیگر برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در این دهه می باشند.

 

مهدیان با تأكيد بر برگزاری شايسته و مطلوب برنامه‌های اين ايام بیان كرد: دهه كرامت فرصت مناسبی برای نشر و تعميق فرهنگ اهل بيت(ع) به‌ويژه فرهنگ فاطمی و رضوی است، به اين منظور ارائه الگويی مناسب و درخور فرهنگ اسلامی- ايرانی در برپايی برنامه‌های دهه كرامت از جمله اهداف مهم در گراميداشت اين ايام است، لذا شايسته است انديشه‌های سياسی، اجتماعی و فرهنگی اين بزرگواران در متن و محتوای برنامه‌ها قرار گيرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: گسترش فرهنگ غنی رضوی، برنامه‌های فرهنگی و هنری در راستای نشاط اجتماعی، ایجاد رقابت سالم در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی و تقویت و بالا بردن روحیه اجتماعی جامعه در مقابل ویروس کرونا با رویکرد ملی و مذهبی برنامه ریزی شده است.