ایجاد نشاط عمومی با اجرای پویش «فدای دخترم»
ايجاد نشاط عمومي با اجراي پويش «فداي دخترم»

ایجاد نشاط عمومی با اجرای پویش «فدای دخترم»

ساوري با بيان اينکه پويش «فداي دخترم» با هدف گسترش فرهنگ، سيره و گفتار حضرت رضا (ع) و حضرت معصومه (س) بين نوجوانان و جوانان درحال برگزاري است ،افزود: ايجاد نشاط عمومي با الهام از آموزه‌هاي رضوي، گسترش و افزايش شناخت معرفت عمومي نسبت به حضرت رضا (ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت شاه چراغ(ع) از مهمترين اهداف اجراي پويش «فداي دخترم» است.
شناسه خبر : 12604 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۴

عباس ساوری در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) در سمنان؛ پویش «# فدای دخترم» در حوزه فضای مجازی با هدف برپایی هزاران جشن خانگی برای دختران به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س)، پویش آذین‌بندی خانه‌ها و محله‌ها در دهه کرامت و مسابقه حدیث کرامت با هدف شناخت بیشتر حضرت معصومه (س)در دهه کرامت برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج(ع) دیباج شهرستان دامغان با بیان اینکه پویش «فدای دخترم» با هدف گسترش فرهنگ، سیره و گفتار حضرت رضا (ع) و حضرت معصومه (س) بین نوجوانان و جوانان درحال برگزاری است ،افزود: ایجاد نشاط عمومی با الهام از آموزه‌های رضوی، گسترش و افزایش شناخت معرفت عمومی نسبت به حضرت رضا (ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت شاهچراغ(ع) از دیگر اهداف مهم اجرای پویش «فدای دخترم» است.

 

وی با تأکید بر لزوم پیوستن به پویش «فدای دخترم بشوم» ، تصریح کرد: علاقمندان می توانند با تهیه عکس وفیلم وانتشار آن در فضای مجازی با هشتگ #فدای_دخترم، از جشن‌های دهه کرامت مانند آذین بندی منزل، کوچه و خیابان، تهیه کیک خانگی و ... در این پویش شرکت کنند.

 

ساوری گفت: برای مقابله با این توطئه دشمنان امسال ویژه برنامه های روززدختر و جشن های دهه کرامت باید جدی تر گرفته شود و از فرصت دهه کرامت برای ترویج فرهنگ رضوی و نیز جایگاه دختران در خانواده و اسلام استفاده کرد.

 

ساوری افزود: برنامه های کانون فرهنگی هنری کانون ثامن الحجج در دهه کرامت با رویکرد ایجاد نشاط و محتوای مناسب با توجه به سلیقه و نیاز مخاطب با محوریت معرفی سیره حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) در فضای مجازی اجرا می شود و امیدواریم با تولیدات در فضای مجازی،فضایی شاد و مفرح را برای خانواده ها ایجاد کنیم.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری ثامن الحجج(ع)دامغان گفت:اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد و تمامی اقشار جامعه می توانند محتوای خود را به نشانی اینترنتی keramat.amfm.ir به دبیرخانه این پویش ارسال کنند.