اطلاع رسانی وپوشش خبری ویژه سومین دوره جشنواره سرود« ترنم الهی»مورد انتظار است
اطلاع رساني وپوشش خبري ويژه سومين دوره جشنواره سرود« ترنم الهي»مورد انتظار است

اطلاع رسانی وپوشش خبری ویژه سومین دوره جشنواره سرود« ترنم الهی»مورد انتظار است

سرگزي با تأکيد براستفاده از ظرفيت خبرگزاري شبستان،سايت بچه هاي مسجد و پايگاه اطلاع رساني فهما توسط ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و پايگاه هاي مقاومت براي اطلاع رساني وپوشش خبري سومين دوره جشنواره سرود« ترنم الهي» افزود: پوشش رسانه اي توسط رسانه ها بويژه صدا و سيما در معرفي جشنواره و گروه هاي سرود موثر خواهد بود.
شناسه خبر : 12692 تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان، منصور سرگزی در جلسه شورای سیاست گذاری سومین جشنواره سرود نماز با عنوان« ترنم الهی» در محل ستاد اقامه نماز استان سمنان، با بیان اینکه که زبان هنر گویا تر، تاثیرگذارتر و جذاب‌تر از ابزارهای دیگر جهت اشاعه فرهنگ نورانی و مقدس نمازاست گفت: اگر از این ابزار برای نماز و تبین آثار و برکات آن در جامعه  استفاده کنیم ماندگار خواهد بود.

 

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاداقامه نماز کشور با اشاره به  برگزاری سومین جشنواره نماز با عنوان «ترنم الهی» اظهارداشت: ستاد اقامه نماز در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با همکاری وزارت آموزش و پرورش، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد و نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران به منظور کشف و شکوفایی استعداد ها و سوق دادن فعالیت های آنان به آثار هنری نمازی و نیز افزایش سطح آگاهی نوجوانان نسبت به معارف نورانی نماز این جشنواره را برگزار می کند.

 

وی ضمن تقدیر از تلاش فعالان فرهنگی که در برگزاری و راه اندازی جریان فرهنگی فعالیت دارند تصریح کرد:برنامه ریزی لازم جهت برگزاری سومین دوره جشنواره سرود« ترنم الهی» بصورت کشوری توسط شورای سیاستگذاری جشنواره در کشور انجام شده است.

 

سرگزی با تأکید براستفاده از ظرفیت خبرگزاری شبستان،سایت بچه های مسجد و پایگاه اطلاع رسانی فهما توسط ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه های مقاومت برای اطلاع رسانی وپوشش خبری سومین دوره جشنواره سرود« ترنم الهی» افزود: پوشش رسانه ای توسط رسانه ها بویژه صدا و سیما در معرفی جشنواره و گروه های سرود موثر خواهد بود.

 

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاداقامه نماز کشور تصریح کرد: اطلاع رسانی و فراخوان این طرح با همکاری استانداری استان سمنان در دستگاه های اجرایی استان صورت پذیرد.