کانون های مساجد باید در جنگ نرم با دشمن پیشرو باشند
کانون هاي مساجد بايد در جنگ نرم با دشمن پيشرو باشند

کانون های مساجد باید در جنگ نرم با دشمن پیشرو باشند

حجت الاسلام حسينيان با بيان اينکه امروز با توجه به هجوم دشمنان در عرصه فرهنگي توقع اين است که در کشور حرکات جهادي در حوزه فرهنگي انجام شود،افزود: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد بايد در جنگ نرم دشمن پيشرو باشند تا بر اساس مسجد محوري توطئه ها را خنثي کنيم.
شناسه خبر : 12702 تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از سمنان؛ حجت الاسلام سید محمد حسینیان در نشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در محل دفتر امام جمعه دامغان با بیان اینکه امروز با توجه به هجوم دشمنان در عرصه فرهنگی توقع این است که در کشور حرکات جهادی در این حوزه انجام شود،ابراز داشت: کانون های مساجد باید در جنگ نرم دشمن پیشرو باشند تا بر اساس مسجد محوری توطئه ها را خنثی کنیم.


امام جمعه دامغان  با بیان اینکه حضور نوجوانان و جوانان در مساجد باید بیشتر تقویت شود،گفت: فعالیت های فرهنگی باید مسجد محور شوند و به کانون های فرهنگی هنری باید خوراک فرهنگی داده شود و برای حمایت های مادی از فعالیت های فرهنگی اقدام شود.
 

حجت الاسلام حسینیان افزود: کانون های مساجد در زمینه رفع شبهات دینی می توانند ورود کنند و با توجه به اینکه مساجد سنگر های اسلام هستند و کانون های مساجد باید در این عرصه فعالیت بیشتری داشته باشند.



وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های طلبه های جوان برای فعالیت های فرهنگی در مساجد بسیار مناسب است و کانون های مساجد می توانند از این ظرفیت بهره مند شوند.