ائمه جماعات مساجد با کانون های مساجد همکاری داشته باشند
ائمه جماعات مساجد با کانون هاي مساجد همکاري داشته باشند

ائمه جماعات مساجد با کانون های مساجد همکاری داشته باشند

حجت الاسلام موسوي گفت: ائمه جماعات مساجد بايد با کانون ها همکاري داشته باشند و از مدير کانون کار بخواهند و نقش هدايت گري در مسجد و فعاليت هاي فرهنگي هنري داشته باشند.
شناسه خبر : 12707 تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛ حجت الاسلام سید علی موسوی در دیدار با امام جمعه شهر دامغان در محل دفتر امام جمعه این شهر، با بیا بیان اینکه بخشی از مدیریت فعایت های کانون های مساجد با ستاد استان می باشد، ابراز داشت: بخش بیشتری از فعالیت ها باید با نظارت و هماهنگی امام جماعت و هیئت امنا و هماهنگی شورای فرهنگی مسجد باشد و در اساسنامه کانون نیز شرایط فعالیت کانون و مدیر کانون درج شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه ائمه جماعات مساجد باید با کانون ها همکاری داشته باشند و از مدیر کانون کار بخواهند و نقش هدایت گری داشته باشند، افزود: هیئت امناء مساجد نیز در زمینه فعالیت های کانون ها باید توجیه شوند و اوقاف نیز در این زمینه باید وارد شود.


وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد طی  دو سال گدشته در قالب رویداد ملی فهما و سامانه بچه های مسجد وارد عرصه فضای مجازی شدند، افزود: در این دو سال گزارشات و فعالیت های کانون ها در این حوزه صورت می گیرد و با راه اندازی سامانه بچه های مسجد برنامه ها و فعالیت های کانون ها ساماندهی شد.


حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه در مرحله اول رویداد ملی فهما ،از استان سمنان ۱۰ کانون به عنوان کانون های فعال تقدیر شدند که از شهرستان دامغان در این مرحله کانونی انتخاب نشد،افزود: انتخاب یک رابط برای شهرستان دامغان می تواند در رونق فعالیت های کانون های مساجد شهرستان دامغان کمک کند تا کارهای کانون ها پیگیری شود.