کانون های فهما ابتکارات خوبی در دهه کرامت داشته اند
کانون هاي فهما ابتکارات خوبي در دهه کرامت داشته اند

کانون های فهما ابتکارات خوبی در دهه کرامت داشته اند

حجت الاسلام قدرتي گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد ابتکارات خوبي در دهه کرامت رقم زده اند که اين فعاليت ها نيازمند اطلاع رساني بيشتر هستند تا مردم از اين گونه فعاليت ها مطلع باشند.
شناسه خبر : 12861 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۸

حجت الاسلام حسینعلی قدرتی در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از سمنان؛ اهل بیت(ع) را سرمایه تمامی جامعه بشری دانست و افزود: یکی از این سرمایه ها در کشور ایران و در خراسان است که ما باید از وجود با برکت امام رضا(ع به خوبی بهره مند شویم.
 

مدیرمرکز رسیدگی به امور مساجد استان سمنان با اشاره به تحت الشعاع قرار گرفتن برنامه های مختلف ملی مذهبی بر اثر شیوع ویروس کرونا، افزود: دهه کرامت با توجه به شیوع کرونا برنامه ها تعطیل نشد وفعالیت ها به سمت فضای مجازی سوق داده شد که  این امر آزمونی بود برای ملت ایران که با این مشکلات میزان آمادگی کار در فضای مجازی را داشته باشند.
 


وی تصریح کرد: همه ما باید با زندگی در فضای مجازی وفق پیدا کنیم و اعتقاد ما این است که در دهه کرامت در ابعاد مختلف باید کار کنیم و از این فرصت دهه کرامت برای تولید محتوا در فضای مجازی استفاده کنیم.



حجت الاسلام قدرتی در ادامه با تقدیر از فعالیت های خوب کانون های فرهنگی هنی مساجد در زمینه دهه کرامت،بیان کرد:کانون های مساجد ابتکارات خوبی در دهه کرامت رقم زدند  که این فعالیت ها باید اطلاع رسانی شود تا مردم از این گونه فعالیت ها
 مطلع باشند.


مدیرمرکز رسیدگی به امور مساجد استان سمنان با بیان اینکه استعداد های مختلفی درمسجد حضور دارند که میتوانند در حوزه فضای مجازی به خوبی کار کنند،افزود: هنوز خیلی از استعداد ها در مساجد شناسایی نشدند و کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند از طرح های ابتکاری و خلاقیت جوانان در راستای برنامه های متنوع فرهنگی،مذهبی،هنری و ... بهره مند شوند. 


وی با تاکید بر اینکه مساجد باید به سمت و سوی کارهای ابتکاری سوق داده شوند، افزود: فعالیت های این حوزه در دهه کرامت را باید با محتوای بیشتر و برنامه ریزی جامع تر در دهه امامت و ولایت تقویت کنیم  و باید کار در فضای مجازی را بعنوان کار محوری خود قرار دهیم.