خانواده شهید «عباس دانشگر» میزبان طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» در استان سمنان
خانواده شهيد «عباس دانشگر» ميزبان طرح «سه‌شنبه‌هاي تکريم» در استان سمنان

خانواده شهید «عباس دانشگر» میزبان طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» در استان سمنان

حجت الاسلام موسوي با اشاره به برگزاري سومين هفته از طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» در استان سمنان گفت: اين آيين با اداي احترام به مقام شامخ شهيد مدافع حرم «عباس دانشگر» برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 13372 تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۱۱

حجت الاسلام سید علی موسوی در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از سمنان؛ با اعلام اين خبر گفت : اين برنامه سه شنبه 24 تیر ماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسئولان استانی با حضور در مسجد الزهرا(س) و منزل شهيد عباس دانشگر از شهدای مدافع حرم در سمنان برگزار مي‌شود.

 

مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: این طرح با هدف تکریم ازخانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، تکریم از جوانان و نوجوانان نخبه و نیز کارآفرینان، ائمه جماعت و هیات امنای مساجد موفق در جذب جوانان و نوجوانان به مساجد اجرا می شود.

 

وی با بیان اینکه اين برنامه از دهم تير ماه سال‌جاري درسمنان آغاز شده و تا پايان هفته دفاع مقدس ادامه دارد، بیان کرد: در قالب طرح سه شنبه های تکریم 14 برنامه در شهرها و روستاهای شهرستان‌های سمنان پیش بینی شده که اجرا می شود.  تلاش می کنیم اين برنامه هر هفته با حضور يکي از مسئولان استاني و شهرستانی برگزارشود.