خانواده شهید مدافع حرم «عباس دانشگر» تجلیل شدند
خانواده شهيد مدافع حرم «عباس دانشگر» تجليل شدند

خانواده شهید مدافع حرم «عباس دانشگر» تجلیل شدند

همزمان با سومين هفته از طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» از خانواده شهيد عباس دانشگر از شهداي مدافع حرم و شهيد شاخص استان سمنان در سال 1399 تجليل به عمل آمد.
شناسه خبر : 13395 تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای ( فهما) از استان سمنان: سومین هفته از طرح ملی«سه شنبه‌های تکریم» در استان سمنان24 تیر با تجلیل از خانواده معظم شهید عباس دانشگر از شهدای مدافع حرم و شهید شاخص استان سمنان در مسجد الزهرا(س) و با حضور در منزل شهید برگزار شد.

 

حجت الاسلام سید علی موسوی در این مراسم گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم ،  همزمان با سراسر کشور به صورت ویژه به مدت 14 هفته تا 31 شهریور مصادف با چهلمین سالگرد دفاع مقدس با همکاری ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان و همچنین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این استان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه در این طرح از 14 خانواده شهید رد سطح استان تجلیل خواهد شد ،افزود: همه خانواده شهدا برای ما عزیز هستند و یک خانواده شهدا به نمایندگی از ما بقیه خانواده ها تجلیل می شوند.

 

عباس دانشگر فرزند مؤمن، هجدهم ارديبهشت 1372 در شهرستان سمنان در خانواده‌اي متدين به دنيا آمد و در پنجم مهر 1390 وارد دانشگاه امام حسين(ع) شد و رخت رزمندگي به تن كرد. دوراني را شروع كرد كه او را تا شهادت بالا برد.

 

این شهید والامقام در بیستم خرداد ماه سال 1395 در حومه جنوبی شهر حلب سوریه به فیض شهادت نائل گردید.