سه‌شنبه‌های تکریم در استان سمنان؛ شهید عباس دانشگر مصداق بارز جوان مومن انقلابی بود
سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان سمنان؛ شهيد عباس دانشگر مصداق بارز جوان مومن انقلابي بود

سه‌شنبه‌های تکریم در استان سمنان؛ شهید عباس دانشگر مصداق بارز جوان مومن انقلابی بود

فلاح با اشاره به ضرورت الگوگيري جوانان و نوجوانان از شهدا،گفت: شهيد عباس دانشگر به عنوان شهيد شاخص استان سمنان، مصداق بارز جوان مومن انقلابي است که الگوي بسيار خوبي براي جوانان و نوجوانان است.
شناسه خبر : 13396 تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان: فرشید فلاح لاله زاری شامگاه سه شنبه و در سومین هفته از اجرای طرح ملی «سه سنبه های تکریم» در منزل شهید عباس دانشگر با تقدیر از اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد،ابراز داشت: خانواده معظم شهدا جایگاه ویژه ای نزد مردم ایران اسلامی دارند و اجرای این طرح توسط بچه های مسجد بسیار با اهمیت است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به ضرورت الگو گیری جوانان و نوجوانان از شهدا،گفت: شهید عباس دانشگر بعنوان شهید شاخص استان سمنان مصداق بارز جوان مومن انقلابی است که الگوی بسیار خوبی برای جوانان و نوجوانان است.

 

وی در ادامه با اشاره به اجرای رویداد ملی و بین المللی "روح مقاومت" به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس توسط کانون های فرهنگی هنری در فضای مجازی تاکید کرد: در شرایط امروز جهان که تحت تاثیر کرونا قراردارد فعالیت در فضای مجازی با توجه به مخاطبان گسترده ای که دارند بسیار لازم و مقرون به صرفه است.

 

فلاح با بیان اینکه در تولید محتوی برای فضای مجازی عقب هستیم خاطرنشان کرد: مردم تشنه محتوای سالم و ارزشی هستند و در این خصوص، تلاش بیشتر برای تولید محتوی پرجاذبه و خلاقانه در فضای مجازی ضروری و لازم است.