نماز اول وقت و احترام به بزرگتر ویژگی اصلی شهید دانشگر بود
نماز اول وقت و احترام به بزرگتر ويژگي اصلي شهيد دانشگر بود

نماز اول وقت و احترام به بزرگتر ویژگی اصلی شهید دانشگر بود

پدر شهيد عباس دانشگر با بيان اينکه توجه به نماز اول وقت اولويت برنامه هاي اين شهيد در طول زندگي بوده است،افزود:شهيد دانشگر در طول دوران زندگي احترام به بزرگتر و احترام به والدين را خيلي مورد توجه قرار مي داد.
شناسه خبر : 13397 تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از سمنان؛سومین هفته از طرح ملی «سه شنبه های تکریم» شامگاه سه شنبه با حضور جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان با حضور در منزل شهید عباس دانشگر از شهدای مدافع حرم و شهید شاخص استان سمنان در سال 99 برگزار شد.

 

مومن دانشگر در این دیدار با بیان اینکه موج استقبال جوانان بعد از شهادت شهید دانشگر بسیار چشمگیر بود،افزود: پس از شهادت عباس دانشگر بیش از ۲۰ هزار جوان از سراسر کشور به این شهید توجه ویژه دارند و  این ارتباط جوانان با این شهید از طریق فضای مجازی اتفاق افتاده است.


پدر شهید عباس دانشگر با بیان اینکه عنایت ویژه خداوند به این شهید به نحوی بوده است که بسیاری از مردم از ایشون حاجت گرفتند،بیان کرد: حضور شهید دانشگر در دانشگاه امام حسین(ع) توفیق بزرگی بود تا بتواند به این جایگاه برساند و جوانی، نشاط و اخلاص شهید دانشگر زبانزد بوده است و این روحیه شهید باعث توجه ویژه جوانان به این شهید شده است.

 

وی با بیان اینکه با توجه به این استقبال جوانان جزوه ای را از خاطرات دوستان شهید با عنوان«اذان صبح به وقت حلب» ار به چاپ رساندیم که این باعث شد که ارتباط در زمینه این شهید با جوانان بیشتر شود،گفت: اولین کتاب در زمینه شهید دانشگر نیز  با عنوان «لبخندی به رنگ شهادت» از خاطرات دوستان شهید به چاپ رسیده است و دومین کتاب نیز با عنوان «آخرین نماز در حلب» نبه چاپ رسیده است.

 

دانشگر با بیان اینکه توجه به نماز اول وقت اولویت برنامه های این شهید در طول زندگی بوده است،افزود:شهید دانشگر در طول دوران زندگی احترام به بزرگتر و احترام به والدین را خیلی مورد توجه قرار می داد.



پدر شهید دانشگر داشتن دوست خوب و داشتن یک دوست شهید را از دیگر شاخصه های این شهید دانست و تصریح کرد: امیدواریم جوانان و نوجوانان ما با مطالعه این کتاب، شهید دانشگر را بعنوان یک دوست شهید برای خود انتخاب کنند.



وی با بیان اینکه کتاب های چاپ شده در زمینه شهید دانشگر به چند زبان زنده دنیا نیز در حال ترجمه است که در کشورهای مختلف آسیا و اروپا توزیع خواهد شد،افزود: میدان دار این امر نیز دانشجویان دانشگاه امام حسین هستند که امیدواریم به بهترین شکل ممکن با حمایت مسئولان به نتیجه برسد.