فعالیت های اوقات فراغت به سمت فضای مجازی سوق داده شود
فعاليت هاي اوقات فراغت به سمت فضاي مجازي سوق داده شود

فعالیت های اوقات فراغت به سمت فضای مجازی سوق داده شود

فلاح با بيان اينکه در سال 99 بيش از 4 هزار برنامه در زمينه اوقات فراغت پيش بيني شده است، گفت: در اين شرايط بايد فعاليت‌هاي فرهنگي هنري را با توجه به محدوديت‌هاي ايجاد شده به دليل شيوع ويروس کرونا به سمت فضاي مجازي سوق دهيم.
شناسه خبر : 13500 تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛ «فرشید  فلاح لاله زاری» روز یکشنبه در مراسم افتتاح نمادین طرح غنی سازی اوقات فراغت و تابستانه فهما که به صورت گردهمایی روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و در قالب اولین وبینار این اداره کل برگزار شد، افزود: این کلاس ها با مشارکت و همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد، آموزشگاه های آزاد هنری، انجمن ها و موسسه های فرهنگی هنری و نیز موسسه های قرآنی در شهرستانهای مختلف برنامه ریزی و در حال برگزاری است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه در دوران کرونا، برگزاری طرح اوقات فراغت از اهمیت بیشتری برخوردار است تصریح کرد: در دوران شیوع کرونا فعالیت های مرتبط با غنی سازی اوقات فراغت باید به عنوان یک فعالیت اصلی و راهبردی پیش روی تمام دستگاهها و سازمان های فرهنگی اجتماعی قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه در سال 99 بیش از 4 هزار برنامه در زمینه اوقات فراغت یش بینی شده است، تصریح کرد: در این شرایط باید فعالیت های فرهنگی هنری با توجه به محدودیت های ایجاد شده از شرایط شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری کلاس ها و برنامه های فیزیکی را به سمت فضای مجازی سوق دهیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همچنین از تلاش کانون های فرهنگی هنری مساجد و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها در برگزاری طرحهای غنی سازی اوقات فراغت تجلیل کرد و بر تداوم برنامه ها و نیز ارتقای کیفی این کلاس ها و فعالیت ها تاکید کرد.