خانواده شهید کلامی میزبان چهارمین هفته از طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» در استان سمنان
خانواده شهيد کلامي ميزبان چهارمين هفته از طرح ملي «سه‌شنبه‌هاي تکريم» در استان سمنان

خانواده شهید کلامی میزبان چهارمین هفته از طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» در استان سمنان

حجت الاسلام موسوي خبر داد: خانواده معظم شهيد علي اصغر کلامي در شهرستان سرخه استان سمنان، ميزبان چهارمين هفته از طرح ملي « سه‌شنبه‌هاي تکريم» خواهند بود.
شناسه خبر : 13573 تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۵

حجت الاسلام و المسلمین «سید علی موسوی» در گفت‌گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان سمنان، با بیان اینکه خانواده شهید والامقام علی اصغر کلامی میزبان چهارمین هفته طرح ملی«سه‌شنبه‌های تکریم» خواهند بود، اظهار کرد: این شهید والامقام اهل شهرستان سرخه بود و قرار است با حضور تنی چند از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان  از خانواده این شهید تجلیل شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه شهید کلامی در چهارم خرداد سال 1361 به درجه رفیع شهادت نائل شد، افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده طرح ملی سه‌شنبه های تکریم با تجلیل از خانواده معظم شهدا در نقاط مختلف استان توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» درصدد احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات به منظور تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی است که در فاز نخست به خانواده معظم شهدا و ایثارگران اختصاص یافته است .

 

حجت الاسلام موسویتصریح کرد: این طرح در در استان سمنان از 10 تیرماه همزمان با دهه کرامت آغاز شده است و تا پایان هفته دفاع مقدس با تجلیل از خانواده معظم شهدا و بعد از آن نیز با محوریت نخبگان،ائمه جماعات،مدیران هیئت امنا و ..  ادامه خواهد داشت.