امام جمعه شهرستان سرخه؛ طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» رویدادی ارزشمند و ابتکاری است
امام جمعه شهرستان سرخه؛ طرح «سه‌شنبه‌هاي تکريم» رويدادي ارزشمند و ابتکاري است

امام جمعه شهرستان سرخه؛ طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» رویدادی ارزشمند و ابتکاری است

حجت الاسلام فاطمي بصير طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم را طرحي ابتکاري و ارزشمند دانست و افزود: در شهرستان سرخه تجليل و ديدار با خانواده معظم شهدا در دستور کار بوده است، اين طرح گامي بزرگ در تجليل از خانواده معظم شهدا و ديگر اقشار جامعه است.
شناسه خبر : 13635 تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)از سمنان؛حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر در دیدار با خانواده معظم شهید علی اصغر کلامی در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم تابراز داشت: شهرستان سرخه علیرغم اینکه شهرستانی کوچک محسوب می شود اما شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و با حضور 5 خانواده دارای 2 شهید  نقش پررنگی را در نهضت انقلاب اسلامی داشته ست.

 

امام جمعه شهرستان سرخه با بیان اینکه شهید صفا از شهدای اوایل انقلاب اسلامی یکی از شهدای شاخص شهرستان است،افزود: برگزاری مراسم نکوداشت از شهدا مورد انتظار است و همه دستگاه ها نیز در این طزمینه همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی همچنین طرح سه شنبه های تکریم را طرحی ابتکاری و ارزشمند دانست و تصریح کرد: در شهرستان سرخه تجلیل و دیدار با خانواده معظم شهدا در دستور کار بوده است و طرح سه شنبه های تکریم نیز گامی بزرگ در تجلیل از خانواده معظم شهدا و دیگر اقشار جامعه است.

 

حجت الاسلام فاطمی بصیر بیان کرد: طرح سه شنبه های تکریم در واقع محرکی برای ادامه فعالیت ما در زمینه دیدار با خانواده معظم شهدا در شهرستان سرخه است که با وضعیت فعلی جامعه و شیوع ویروس کرونا باید با پروتکل های بهداشتی این برنامه ها صورت پذیرد.