تجلیل از خانواده شهید «علی‌اصغر کلامی» در چهارمین هفته از سه‌شنبه‌های تکریم استان سمنان
تجليل از خانواده شهيد «علي‌اصغر کلامي» در چهارمين هفته از سه‌شنبه‌هاي تکريم استان سمنان

تجلیل از خانواده شهید «علی‌اصغر کلامی» در چهارمین هفته از سه‌شنبه‌های تکریم استان سمنان

چهارمين هفته از اجراي طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان سمنان، با تجليل از خانواده شهيد «علي اصغر کلامي» شهرستان سرخه همراه بود.
شناسه خبر : 13639 تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان: چهارمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم با تجلیل از خانواده معظم شهید علی اصغر کلامی در شهرستان سرخه و با حضور امام جمعه سرخه،مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان،مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در منزل شهید برگزار شد.

 

حجت الاسلام سید علی موسوی در این دیدار با تشریح طرح ملی «سه شنبه های تکریم» ابراز داشت: این طرح با توجه به چهلمین سالگرد دفاع مقدس با محوریت تجلیل از خانواده معظم شهدا از دهم تیرماه و همزمان با دهه کرامت  آغاز شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم تا پایان هفته دفاع مقدس با محوریت تکریم خانواده معظم شهدا برگزار خواهد شد و پس از هفته دفاع مقدس نیز غلاوه بر خانواده شهدا از نخبگان ،ائمه جماعات،هیئت امنا و دیگر اقشار جامعه تکریم صورت خواهد گرفت.

 

وی افزود: این طرح با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور،وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطح کشور در حال برگزاری است.