ایثارگری خانواده معظم شهدا در پاسداری از انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد
ايثارگري خانواده معظم شهدا در پاسداري از انقلاب اسلامي همچنان ادامه دارد

ایثارگری خانواده معظم شهدا در پاسداری از انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد

حجت الاسلام اميني با تقدير از برگزاري طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» ،گفت: ايثارگري خانواده معظم شهدا در پاسداري از انقلاب اسلامي همچنان ادامه دارد و اين عرض ارادت ها به محضر خانواده معظم شهدا حداقل کار براي تقدير از رشادت هاي آنان است.
شناسه خبر : 13942 تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛حجت الاسلام عباس امینی عصرسه شنبه در برنامه طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» با حضور در منزل شهید محمد تقی شریعتی تجلیل از خانواده معزز شهدا را اثر گذار درجامعه دانست.

 

امام جمعه شاهرود گفت: زنده نگهداشتن یاد شهدا و ارائه اهداف ونیات رزمندگان امروز باید درجامعه ساری وجاری باشد.

 

وی با تقدیر از برگزاری طرح ملی «سه شنبه های تکریم» ،گفت: ایثارگری خانواده معظم شهدا در پاسداری از انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد و این عرض ارادت ها به محضر خانواده معظم شهدا حداقل کار برای تقدیر از رشادت های آنان است.

 

حجت الاسلام امینی تصریح کرد: اگر همراهی خانواده معززشهدا نبود شهدا نمی‌توانستند این‌گونه مجاهدت کنند و ان‌شالله خانواده آنها از شفاعت شهدا بهره‌مند خواهند بود.

 

امام جمعه شاهرود درادامه به روحیات شهید محمد تقی شریعتی اشاره کرده وافزود: این شهید بزرگوار یکی از جوانان مومن ومخلص روستابود،که ازجنبه اخلاقی متخلق به اخلاق اسلامی بود و توفیق داشت تا در زمره شهدای خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بگیرد.

 

وی در پایان با بیان اینکه روستای قلعه نو خرقان شاهرود شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است،افزود: مجموعه از شهدا در این منطقه وجود دارد که تاکنون 33 یادواره به منظور تکریم مقام شامخ این شهدا برگزار شده است.

 

شهید شریعتی، فرزند اسدالله، اول تیرماه 1341 در روستای قلعه نوخرقان است که در یگان سپاه شاهرود و گردان سیدالشهدا تیپ 12 قائم (عج) قریب 17 ماه سابقه حضور در جبهه را در کارنامه پرافتخار خود به ثبت رساند.

 

شهید شریعتی در زمان شهادت  کارمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بود و پنجم مرداد 1367 در عملیات مرصاد و در منطقه اسلام آباد غرب، تنگه چهار زبر به شهادت رسید و پیکر مطهر این شهید در قلعه نوخرقان شاهرود به خاک سپرده شد.