فلسفه اصلی طرح سه‌شنبه‌های تکریم احیای فرهنگ ایثار و شهادت است
فلسفه اصلي طرح سه‌شنبه‌هاي تکريم احياي فرهنگ ايثار و شهادت است

فلسفه اصلی طرح سه‌شنبه‌های تکریم احیای فرهنگ ایثار و شهادت است

ملايري گفت: نمايندگان دولت، کارگزاران نظام اسلامي و مردم بايد ارتباط خوبي را با خانواده معظم شهدا داشته باشند و فلسفه اصلي اين ارتباط در طرح سه شنبه هاي تکريم احياي روح مقاومت و فرهنگ ايثار و شهادت است.
شناسه خبر : 14782 تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای  (فهما) از سمنان؛احمد ملایری در دیدار با خانواده معظم شهید جواد نوروزی در میامی در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم با بیان اینکه حضور مسئولان در منزل شهدا چندین وجهه دارد، افزود: اول اینکه میزبان اصلی شهید است و واقعیت این آمدن ها و رفتن ها فلسفه های مختلفی دارد.

 

فرماندار میامی افزود: ارتباط با شهدا با توجه به زنده بودن شهید یکی از دلایل حضور در منزل شهداست و ارتباط با خانواده معظم شهید از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

 

وی تصریح کرد: نمایندگان دولت، کارگزاران نظام اسلامی و مردم باید ارتباط خوبی را با خانواده معظم شهدا داشته باشند و فلسفه اصلی این ارتباط در طرح سه شنبه های تکریم احیای روح مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

ملایری با بیان اینکه نباید فراموش کنیم که راه شهدا تمام شده است، افزود: باید با تمام وجود راه آنان را ادامه دهیم و در واقع حضور در خانواده معظم شهدا تجدید بیعتی با بیت معظم شهدا و شهید است که به پاس خون شهید خدمتگزاری به مردم انجام می شود.

 

فرماندار میامی گفت: این مجموعه رفتار ها و افکار ارزشمندی خاص را زمانی دارد که وظیفه شرعی و قانونی خود را برای نظام جمهوری اسلامی به خوبی انجام دهیم.

 

وی بیان‌کرد:پیروی از ولایت و خادمی نظام جمهوری اسلامی را باید اولویت قرار دهیم تا پیرو راه شهدای گرانقدر باشیم.