تجلیل از خانواده جوان‌ترین شهید میامی/خانواده شهدا اسوه صبر و مقاومت هستند
تجليل از خانواده جوان‌ترين شهيد ميامي/خانواده شهدا اسوه صبر و مقاومت هستند

تجلیل از خانواده جوان‌ترین شهید میامی/خانواده شهدا اسوه صبر و مقاومت هستند

حجت الاسلام موسوي طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم را به عنوان فرصتي دانست که مي توان ضمن ديدار با خانواده‌هاي شهدا، از صبر و گذشت آنان تجليل کردند چراکه اين دلاوران اسوه صبر و مقاومت هستند.
شناسه خبر : 14784 تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از سمنان: حجت الاسلام «سید علی موسوی» در جریان برگزاری هفتمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم و در دیدار با خانواده معظم شهید «جواد نوروزی» در شهرستان میامی گفت: رزمندگان و ایثارگران با جهاد در راه خدا، ایمان، معنویت، ایثار و فداکاری، دین مداری و مقاومت و با دستان خالی  توانستند در برابر جبهه ظالم استعمار و استکبار جهانی سربلند و پیروز شوند و برگ زرینی را در کتاب تاریخ این مرز و بوم رقم زنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به طرح ملی سه شنبه های تکریم گفت:افتخار بچه های کانون های فرهنگی مساجد است که در چهل سالگی پیروزی دفاع مقدس، سه شنبه ها به دیدار خانواده شهدا می روند و این تکریم در برابر افتخاری که شهدا برای ما آوردند، هیچ نیست، چراکه هرچه برای خانواده شهدا کار کنیم کم است.

 

وی با تأکید براینکه  امروز اگر اقتدار و امنیت در ایران اسلامی در سطح بالایی قرار دارد، این امر مرهون فداکاری شهدا و خانواده های آنها است ادامه داد: طرح ملی سه شنبه های تکریم،  همزمان با سراسر کشور به صورت ویژه به مدت 14 هفته تا 31 شهریور مصادف با چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه در این طرح از 14 خانواده شهید در استان سمنان تجلیل می شود اظهار داشت: همه خانواده شهدا عزیز هستند و در این طرح یک خانواده شهدا به نمایندگی از بقیه خانواده ها تجلیل می شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان ولایت مداری و مسجدی بودن را از ویژگی بارز شهدا دانست و گفت: سفارش همه شهدا در وصیت نامه شان، پیروی از ولایت فقیه است.

 

وی با بیان اینکه بیشتر شهدای ما از بچه های مسجد هستند، گفت: این برای اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد افتخار و الگو است.