تجلیل از خانواده شهیدان محب شاهدین و امین الهی با حضور مجازی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
تجليل از خانواده شهيدان محب شاهدين و امين الهي با حضور مجازي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي

تجلیل از خانواده شهیدان محب شاهدین و امین الهی با حضور مجازی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

در راستاي اجراي طرح ملي «سه‌شنبه‌هاي تکريم» از خانواده شهيدان «محمد مهدي محب شاهدين» و«محمد باقر امين الهي»با حضور مجازي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي تجليل به عمل مي‌آيد.
شناسه خبر : 15069 تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)از سمنان؛ تجلیل خانواده شهیدان «محمد مهدي محب شاهدين» و«محمد باقر امین الهی» با حضور مجازی «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب رضا ارزانی» مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، مسئولان استانی وخانواده شهیدان محب شاهدین وامین الهی، از شهدای شاخص استان سمنان انجام می شود.

طرح«سه‌شنبه‌های تکریم» با استفاده از ظرفیت‌های خودجوش و توجه بر اقتضائات محلی با محوریت مسجد و زیرنظر امام جماعت برگزار می‌شود.

این طرح از فعالیت‌های رواق همدلی فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجداست که منجر به شناسایی و تکریم خانواده شهداء، ایثارگران، چهره‌های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله در راستای تقویت سرمایه‌های اجتماعی می‌شود.

شناسایی وتکریم خانواده معظم شهداء وایثارگران،چهره های ماندگار، نخبگان ونوجوانان ممتاز در همه عرصه های زندگی ایرانی اسلامی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به‌ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان، جوانان و نخبگان به مساجد از اهداف اجرای طرح است.

خانواده‌های شهداء و ایثارگران، معلمان، نخبگان، کسبه محل، خیرین، مروجان ارزش‌ها و فضائل دینی، نوجوانان و جوانان ممتاز، کارآفرینان، هنرمندان، ورزشکاران، خانواده موفق، مفاخر فرهنگی هنری، همسایگان و خادمان مسجد، مسئولان تأثیرگذار و مسجدمحور و گروه‌های جهادی و محرومیت‌زدایی از گروه‌های هدف طرح ملی «سه شنبه های تکریم»هستند.