تجلیل از خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر گرمسار در نهمین هفته طرح ملی سه شنبه های تکریم
تجليل از خانواده شهيد امر به معروف و نهي از منکر گرمسار در نهمين هفته طرح ملي سه شنبه هاي تکريم

تجلیل از خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر گرمسار در نهمین هفته طرح ملی سه شنبه های تکریم

همزمان با هفته امر به معروف و نهي از منکر و در نهمين هفته از طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم از خانواده شهيد لطف الله عز الدين از شهداي امر به معروف و نهي از منکر شهرستان گرمسار طي مراسمي قدرداني مي شود.
شناسه خبر : 15338 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما)از سمنان؛همزمان با هفته امر به معروف و نهي از منکر و در نهمين هفته از طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم از خانواده شهيد لطف الله عز الدين از شهداي امر به معروف و نهي از منکر شهرستان گرمسار طي مراسمي قدرداني مي شود.

 

شهيد لطف الله عز الدين فرزند کريم در بيستم اسفند ماه سال ۱۳۵۱ در روستاي چهارقشلاق گرمسار ديده به جهان گشود. اين شهيد والامقام در روز ۲۷ ارديبهشت سال ۱۳۷۴ درحين امربه معروف ونهي از منکر توسط ضارب خفه وبه شهادت مي رسد.

 

طرح«سه‌شنبه‌هاي تکريم» با استفاده از ظرفيت‌هاي خودجوش و توجه بر اقتضائات محلي با محوريت مسجد و زيرنظر امام جماعت برگزار مي‌شود.

 

اين طرح از فعاليت‌هاي رواق همدلي فعاليت هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجداست که منجر به شناسايي و تکريم خانواده شهداء، ايثارگران، چهره‌هاي ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه‌هاي فرهنگي، هنري، اجتماعي، ديني و علمي محله در راستاي تقويت سرمايه‌هاي اجتماعي مي‌شود.