سه‌شنبه‌های تکریم طرحی در راستای خدمت به خانواده شهدا است
سه‌شنبه‌هاي تکريم طرحي در راستاي خدمت به خانواده شهدا است

سه‌شنبه‌های تکریم طرحی در راستای خدمت به خانواده شهدا است

متقي گفت: طرح سه‌شنبه‌هاي تکريم به منظور خدمت به خانواده معظم شهدا و در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت شکل گرفته است.
شناسه خبر : 15408 تاریخ انتشار : ۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از سمنان؛ سعید متقی شامگاه سه شنبه 4 شهریور، در نهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم در مسجد قمر بنی هاشم(ع)گرمسار با تسلیت ایام ماه محرم و شهادت امام حسین(ع) ابراز داشت: امام حسین(ع) شهید امر به معروف و نهی از منکر بوده اند و امروز باید نگاهی برجامعه داشت که آیافقط امر به معروف به حجاب و عفاف معطوف می شود یا باید در همه زمینه ها امر به معروف و نهی از منکر داشت.



سرپرست فرمانداری گرمسار افزود:یکی از برنامه های دشمن تغییر هویت دینی در ایران اسلامی است و اگر بخواهیم برنامه هایی را برای جلوگیری از نفوذ دشمن داشته باشیم باید برنامه مدون داشته باشیم.



وی طرح سه شنبه های تکریم را طرحی بسیار خوب و مدون دانست و تصریح کرد: ما باید بدانیم که این طرح ما چه میزان تاثیر گذار است و تبلیغات و اطلاع رسانی بیشتری از این برنامه ها داشته باشیم.



متقی گفت: طرح سه شنبه های تکریم در جهت خدمت به شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که باید رفتار و برنامه های خود را در این مسیر هدایت و برنامه ریزی کنیم.



سرپرست فرمانداری گرمسار در پایان با تاکید بر اینکه باید آسیب شناسی در زمینه حضور کمرنگ جوانان در مساجد صورت پذیرد، گفت: اجرای برنامه های فرهنگی هنری در مساجد می تواند در این زمینه تاثیر گذار باشد و برنامه های بیشتری در حوزه جوانان داشته باشیم تا بتوانیم جوانان را از این فضای غبار آلود جامعه محافظت کنیم.



در نهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم و همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر از خانواده معظم شهید لطف الله عز الدین از شهدای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گرمسار تجلیل شد.