تجلیل از خانواده معظم شهدا وظیفه آحاد مختلف جامعه است
تجليل از خانواده معظم شهدا وظيفه آحاد مختلف جامعه است

تجلیل از خانواده معظم شهدا وظیفه آحاد مختلف جامعه است

حجت الاسلام آرامي ضمن تقدير از برگزاري طرح سه‌شنبه‌هاي تکريم ، گفت: همه ما وامدار خانواده شهدا هستيم و تکريم و تجليل از خانواده معظم شهدا وظيفه همه اقشار جامعه است.
شناسه خبر : 15409 تاریخ انتشار : ۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛حجت الاسلام سید علیرضا آرامی شامگاه سه شنبه در نهمین هفته از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در مسجد قمر بنی هاشم گرمسار  با تقدیر از برگزاری طرح سه شنبه های تکریم ، گفت: همه ما مدیون  خانواده شهدا هستیم و تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا وظیفه همه ما است.


امام جمعه گرمسار با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) مبنی بر اینکه اساس اسلام حب اهل بیت می باشند، افزود: محبت اهل بیت نشانه هایی دارد و مهمترین این نشانه ها تبعیت از آنان در افعال است.



وی با بیان اینکه هفته آغازین ماه محرم هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است ،بیان کرد:امام حسین(ع) برای احیاء امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند و امر به معروف و نهی از منکر یک اقدام عملی است که یک جامعه را می تواند به سمت و سوی درست هدایت کند.


حجت الاسلام آرامی افزود:انتظار همه بزرگان ما این است که ما اهل امر به معروف و نهی از منکر لسانی باشیم و به نوعی تنفر خود از گناه را نشان دهیم.


امام جمعه گرمسار  با بیان اینکه اکثر شهدای ما به عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر اشاره داشتند ، گفت:امر به معروف و نهی از منکر منحصر به تذکر لسانی نمی شود و با کارهای مختلف از جمله برنامه های تشویقی می توان امر به معروف را در جامعه ترویج داد.


وی گفت:هر کس به اندازه خودش برای ترویج احکام دین باید قدم بردارد و ما باید جوانان را به سمت امام زمان و شهدا سوق دهیم تا جوانان با الگوگیری از شهدا به راه درست و مستقیم هدایت شوند.

در نهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم و همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر از خانواده معظم شهید لطف الله عز الدین از شهدای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گرمسار تجلیل شد.