تجلیل از خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر در نهمین هفته از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم استان سمنان
تجليل از خانواده شهيد امر به معروف و نهي از منکر در نهمين هفته از طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم استان سمنان

تجلیل از خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر در نهمین هفته از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم استان سمنان

حجت الاسلام موسوي در نهمين هفته از اجراي طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان سمنان و ديدار با خانواده شهيد امر به معروف و نهي از منکر استان گفت: اين فريضه الهي راه پيامبران و صالحان است.
شناسه خبر : 15410 تاریخ انتشار : ۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛ حجت الاسلام «سید علی موسوی» شامگاه سه شنبه در نهمین هفته از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در مسجد قمر بنی هاشم گرمسار با اشاره به برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم در سطح کشور گفت:افتخار بچه های کانون های فرهنگی مساجد است که در چهل سالگی پیروزی دفاع مقدس، سه شنبه ها به دیدار خانواده شهدا می روند و این تکریم در برابر افتخاری که شهدا برای ما آوردند، هیچ نیست، چراکه هرچه برای خانواده شهدا کار کنیم کم است.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود:طرح سه شنبه های تکریم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس توسط کانون های  فرهنگی هنری مساجد و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطح کشور در حال برگزاری است.
 

وی با تأکید براینکه  امروز اگر اقتدار و امنیت در ایران اسلامی در سطح بالایی قرار دارد، این امر مرهون فداکاری شهدا و خانواده های آنها است بیان کرد: طرح ملی سه شنبه های تکریم،  همزمان با سراسر کشور به صورت ویژه به مدت 14 هفته تا 31 شهریور مصادف با چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود.

 

حجت الاسلام موسوی در ادامه با بیان اینکه برنامه های دفاع مقدس در طول سال در دستور کار ادارات و دستگاه های اجرایی باشد ،گفت: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز دو طرح با عنوان سه شنبه های تکریم با هدف تکریم از خانواده معظم شهدا و همچنین رویداد بین المللی روح مقاومت را در دستور کار دارد تا در راه خدمت به شهدا و خانواده معظم شهدا قدم بردارد.



مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر راه پیامبران و صالحان است و بهترین امر به معروف در عمل دیده خواهد شد ،افزود:در نهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم از خانواده شهید لطف الله عز الدین ،شهید امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گرمسار تجلیل شد.