پیمودن راه شهدا افتخار بچه‌های مسجد است
پيمودن راه شهدا افتخار بچه‌هاي مسجد است

پیمودن راه شهدا افتخار بچه‌های مسجد است

حجت الاسلام موسوي گفت: پيمودن راه و مسير شهدا افتخاري بزرگ براي تمامي مردم به ويژه بچه‌هاي مسجد است که با الگوگيري از شهدا راه آنان را ادامه دهند.
شناسه خبر : 15670 تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛ حجت الاسلام «سید علی موسوی»، عصر دیروز 11 شهریور در جریان برگزاری دهمین هفته از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در منزل شهید«منوچهر رامه» با اشاره به برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم در سطح کشور گفت:افتخار بچه های کانون های فرهنگی مساجد است که در چهل سالگی پیروزی دفاع مقدس، سه شنبه ها به دیدار خانواده شهدا می روند و این تکریم در برابر افتخاری که شهدا برای ما آوردند، هیچ نیست، چراکه هرچه برای خانواده شهدا کار کنیم کم است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به توجه به وصت نامه شهدا در بهره گیری از سیره ائمه اطهار(ع)،بیان کرد: همه ما با پیروی از شهدا راه امام حسین(ع) را ادامه خواهیم داد و باید بدانیم که پدران و مادران شهدا با الگوگیری از حضرت زینب(س) اسوه صبر در جامعه اسلامی هستند.

وی گفت: مقام پدر و مادر شهدا در جایگاه صبر و استقامت از سیره ائمه معصومین برگرفته شده است و مردم جامعه ما باید الگوگیری از زندگی اهل بیت(ع) را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود:طرح سه شنبه های تکریم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس توسط کانون های  فرهنگی هنری مساجد و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطح کشور در حال برگزاری است.
 

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه  امروز اگر اقتدار و امنیت در ایران اسلامی در سطح بالایی قرار دارد، این امر مرهون فداکاری شهدا و خانواده های آنها است بیان کرد: طرح ملی سه شنبه های تکریم،  همزمان با سراسر کشور به صورت ویژه به مدت 14 هفته تا 31 شهریور مصادف با چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود.

 
طرح سه شنبه های تکریم در دستور کار ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد.