طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم پیوندی میان مسجد و خانواده شهدا است
طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم پيوندي ميان مسجد و خانواده شهدا است

طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم پیوندی میان مسجد و خانواده شهدا است

لهردي گفت: طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم، به همدلي اهالي محله با محوريت مسجد نيز کمک بزرگي کرده و ميان مسجد و خانواده شهدا پيوندبرقرار مي کند.
شناسه خبر : 15671 تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛ احمد لهردی بعد از ظهر سه شنبه در دهمین هفته از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در منزل شهید«منوچهر رامه»بیان کرد:طرح ملی  سه شنبه های تکریم سنت حسنه ای از سوی ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد است که هر سه شنبه از خانواده های شهدا، یادی شده و از آنان دل جویی می شود.

 

بخشدار مرکزی آرادان افزود: این طرح ملی به همدلی اهالی محله با محوریت مسجد نیز کمک بزرگی می کند و بین مسجد و خانواده شهدا پیوند می سازد و چنین برنامه ای برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازم است.

 

وی گفت: حضور مجازی و یا حقیقی بچه های مسجد در بین اعضای خانواده شهدا و بهره گیری از توصیه و منویات آن ها به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پیگیری دغدغه های خانواده شهدا در جامعه می شود.

 

لهردی افزود: پیوند با شهدا و خانواده های آن ها برای حرکت در مسیر واقعی و حفظ ارزش ها لازم است و این طرح قابلیت اجرایی در بین همه نهادها را دارد.

 

بخشدار مرکزی آرادان با بیان اینکه طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم طرحی بسیار تاثیرگذار در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، خاطرنشان کرد: بزرگداشت خانواده‌های معزز شهدا و پاسداشت صبر و پایداری آنان مهم‌ترین اهداف برگزاری طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم است.