دیدار با خانواده شهدا برای زندگی انسان برکت را به ارمغان می‌آورد
ديدار با خانواده شهدا براي زندگي انسان برکت را به ارمغان مي‌آورد

دیدار با خانواده شهدا برای زندگی انسان برکت را به ارمغان می‌آورد

فدايي باش، با بيان اينکه نشستن در محضر خانواده معظم شهدا، مايه برکت براي انسان خواهد بود ،گفت: خانواده‌هاي شهدا چراغ راه هستند.
شناسه خبر : 15672 تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛ محسن فدایی باش  بعد از ظهر سه شنبه در دهمین هفته از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در منزل شهید«منوچهر رامه» بیان کرد: خانواده‌های شهدا چراغ راه هستند و نباید فراموش کنیم که چه خون‌هایی ریخته شد و چه خانواده‌هایی عزیزان خود را از دست دادند که امروز ما در این کشور امنیت داریم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آرادان افزود:خانواده‌های معظم شهدا با خدا معامله کردند و دارای اجر عظیم هستند و این بزرگواران با مجاهدت، صبر و بصیرت که در طول این سال‌ها داشتند از امتحان بزرگ الهی پیروز و سربلند بیرون آمدند.

 

وی گفت:امروز امنیت، آرامش و آسایشی که در جامعه وجود دارد، مدیون رشادت‌ها، فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافرازی است که با اهدای جان و هستی خود از کیان این سرزمین دفاع کردند.

 

فدایی باش با اشاره به اینکه سیره رفتاری و وصیت نامه شهدا چراغ راه جامعه است، افزود: دعای خیر پدران و مادران شهدا حافظ امنیت و اقتدار نظام اسلامی است و همه ما باید برای  تکریم خانواده معظم شهدا و عمل به وصیت نامه شهدا تلاش کنیم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آرادان بیان کرد: آحاد مختلف جامعه ایران اسلامی، خود را مدیون خون شهدا می‌دانند و سرکشی و تجلیل کمترین وظیفه‌ای است که باید انجام بدهیم.