نشست علمی «امام سجاد(ع)، اسوه معنویت، عقلانیت، مقاومت» در استان سمنان برگزار می‌شود
نشست علمي «امام سجاد(ع)، اسوه معنويت، عقلانيت، مقاومت» در استان سمنان برگزار مي‌شود

نشست علمی «امام سجاد(ع)، اسوه معنویت، عقلانیت، مقاومت» در استان سمنان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام موسوي از برگزاري نشست «امام سجاد(ع)، اسوه معنويت، عقلانيت، مقاومت»با حضور آيت الله اختري،عضو مجلس خبرگان رهبري در استان سمنان خبر داد.
شناسه خبر : 15865 تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛حجت الاسلام علی موسوی با اشاره به برگزاری نشست «امام سجاد(ع)، اسوه معنویت، عقلانیت، مقاومت» در استان سمنان اظهار کرد: این نشست 19 شهریور ماه با حضور آیت الله اختری،عضو مجلس خبرگان رهبری در شهر سمنان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان بیان کرد: این نشست تخصصی با موضوع صحیفه سجادیه با حضور مجازی حجت الاسلام والمسلمین دکتر ارزانی،رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و با حضور علما و اندیشمندان حوزه های علمیه استان در محل سالن جلسات شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان برگزار می شود.

 

وی افزود: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، مرکز مدیریت حوزه های علمیه ، اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در برگزاری این نشست همکاری دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان بر توسعه و ترویج معارف امام سجاد(ع) تاکید کرد و گفت: برگزاری چنین نشست ها و جلساتی حرکت مناسبی در جهت معرفی امامت و ولایت و ارتقای آموزه های دینی مردم است.

 

گفتنی است، این نشست روز چهارشنبه از ساعت 9 صبح برگزار می شود و علاقمندان به بهره مندی مجازی از آن می توانند به لینک http://semnan.fahma.org/liveroom مراجعه کنند.

 

گفتنی است، کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از9 سال پیش همه ساله به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادهای استان و ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، مجمع جهانی اهل بيت(ع)، سازمان فرهنگ و ارتباطات‌ و جامعه المصطفی(ص) از 12 تا 25 محرم همزمان سالروز شهادت سید الساجدین امام سجاد(ع) و با حضور اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان و در برخی از استان ها نیز مراسم های بزرگداشت آن حضرت(ع) برگزار می شود.