صبر و مقاومت خانواده‌های شهدا الگوی ارزشمندی برای ملت ایران است
صبر و مقاومت خانواده‌هاي شهدا الگوي ارزشمندي براي ملت ايران است

صبر و مقاومت خانواده‌های شهدا الگوی ارزشمندی برای ملت ایران است

حجت الاسلام کشمير با اشاره به تقدير از خانواده جانباز شهيد «سيد عباس موسوي »در طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم گفت: صبر و مقاومت خانواده‌هاي شهدا الگوي ارزشمندي براي ملت ايران است.
شناسه خبر : 15948 تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۰:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛حجت الاسلام مرتضی کشمیر شامگاه سه شنبه در یازدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم جهت تجلیل از خانواده معظم جانباز شهید «سید عباس موسوی» در مسجد جامع شهر ایوانکی با تأکید بر مقام والا و با ارزش خانواده شهدا، جانبازان  ، بیان کرد: ارزش انسان به ثروت و زیبایی نیست، بلکه به باورها و اعتقادات است و این روح بلند انسانی است که ماندگار است.

 

امام جمعه ایوانکی افزود:خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد و خانواده شهدا بزرگ‌ترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

وی بابیان اینکه اجرای طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، عظمت و بزرگواری شهدا را یادآوری می‌کند گفت: صبر و مقاومت خانواده‌های شهدا الگوی ارزشمندی برای ملت ایران است.

 

حجت الاسلام کشمیر افزود:تجلیل از شهید تجلیل از یک آرمان است و در واقع آرمان آزادی خواهی در جهان و بیرون آمدن از زیر ظلم ستمگران از آرمان های انقلاب اسلامی بوده است  که شهدای ما جان خود را برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی فدا کرده اند.