شهدای ما برای اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کرده اند
شهداي ما براي اعتلاي اسلام و انقلاب اسلامي جان خود را فدا کرده اند

شهدای ما برای اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کرده اند

همتي گفت:اگر اين کشور آرامش و امنيت دارد بايد يادمان باشد افرادي چون شهيد موسوي حيات خود را فداي حيات ما کرده اند و شهداي ما براي اعتلاي اسلام و انقلاب اسلامي جان خود را فدا کرده اند و ما بايد خودمان را مديون خون شهدا بدانيم.
شناسه خبر : 15949 تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۰:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)از سمنان؛علی همتی شامگاه سه شنبه در یازدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم جهت تجلیل از خانواده معظم جانباز شهید «سید عباس موسوی» در مسجد جامع شهر ایوانکی بیان کرد:اگر این کشور آرامش و امنیت دارد باید یادمان باشد افرادی چون شهید موسوی حیات خود را فدای حیات ما کرده اند و شهدای ما برای اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کرده اند و ما باید خودمان را مدیون خون شهدا بدانیم.

 

معاون فرماندار شهرستان گرمسار افزود: ما مسئولان باید خود را ملزم بدانیم تا در برنامه هایی که برای شهدا برگزار می شود حضور پیدا کنیم تا بتوانیم ذره ای از دین خود به شهدا را ادا کنیم .
 

وی با اشاره به صبر و فداکاری خانواده معظم جانباز شهید «سید عباس موسوی» تصریح کرد: جانبازی که ۳۰ سال روی تخت خوابیده است این معنا می دهد که افرادی سالها از این فرد پرستاری کرده اند و باید از خانواده اسن شهید بصورت ویژه  تشکر کرد که زحمات زیادی برای این شهید کشیده اند.



همتی در ادامه با بیان خاطراتی از این جانباز شهید بیان کرد:«شهید سید عباس موسوی» فردی بسیار دلسوز بودند که برای رفع مشکل همشهریان خود پیگیر بودند و در حوزه اجتماعی نیز بسیار فعال بودند‌.



معاون فرماندار شهرستان گرمسار گفت:اگر توسعه ای در  ایوانکی در حال انجام است شهید موسوی در این زمینه جلودار و پیگیر بودند تا بخش ایوانکی توسعه پیدا کند و برای رفع مشکلات شهر ایوانکی پیگیر بودند‌.




وی گفت:توجه به نیازمندان از خصوصیات ویژه این شهید بوده است و نام این شهید باید زنده بماند و خواهد ماند‌.