طرح سه‌شنبه‌های تکریم فرصت مناسب برای آشنایی جوانان با دلاوری های شهداست
طرح سه‌شنبه‌هاي تکريم فرصت مناسب براي آشنايي جوانان با دلاوري هاي شهداست
مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح سرخه:

طرح سه‌شنبه‌های تکریم فرصت مناسب برای آشنایی جوانان با دلاوری های شهداست

اسيري گفت: طرح ملي سه شنبه هاي تکريم فرصت مناسب براي آشنايي جوانان با دلاوري هاي شهدا و زمينه اي مناسب براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه است.
شناسه خبر : 16856 تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از سمنان: فاطمه اسیری در دیدار با خانواده معظم شهیدان علی اکبر و حسن حسنان در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم و با حضور امام جماعت و هیئت امناء مسجد جمعه  و فرمانده پایگاه بسیج امام خامنه ای سرخه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی جوانان با سیره شهدا و تکریم خانواده های معظم شاهد را از جمله اهداف برگزاری طرح ملی «سه‌ شنبه‌های تکریم» توسط کانون فرهنگی هنری مصباح شهرستان سرخه دانست.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کانون مصباح سرخه افزود: همه ما قدردان خانواده های شهدا هستیم و این دیدارها جهت تشکر از خانواده های شهدا است که همه موفقیت ها و پیشرفت هایی که در سطح کشور داریم، مرهون خون پاک شهدا و از خودگذشتگی های خانواده های شهدا و جانبازان عزیزی است که حقی برگردن همه ما دارند.

 

وی گفت:طرح ملی سه شنبه های تکریم فرصت مناسب برای آشنایی جوانان با دلاوری های شهدا و زمینه ای مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.