خانواده شهدا پرچم‌داران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند
خانواده شهدا پرچم‌داران ترويج فرهنگ ايثار و شهادت هستند
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دامغان:

خانواده شهدا پرچم‌داران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند

ميرعلي اکبري با بيان اينکه خانواده معظم شهدا پرچم داران ترويج فرهنگ ايثار وشهادت و معنويت در جامعه اسلامي هستند،افزود: خدمتي که اين عزيزان براي نظام و انقلاب انجام داده اند با هيچ چيز قابل قياس نيست.
شناسه خبر : 16908 تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان: سید علی میرعلی اکبری شامگاه سه شنبه در چهاردهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم در منزل شهید «علی رضایی» در دامغان با ادای احترام به ساحت مقدس شهدا ابراز داشت: اقتدار امروز حاصل ایثار شهدا و پایمردی خانواده آنان است و ما وظیفه ‌داریم نسبت به پاسداشت حرمت شهدا برنامه‌ریزی و تلاش کنیم تا دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دامغان افزود: توفیق خدمتگزاری مسئولان مرهون فداکاری خانواده معظم شهدا و ایثارگران است، مسئولان دیدار با خانواده شهدا را وظیفه می دانند و هم برای تجدید روحیه به خدمت این عزیزان می رسند.

 

وی با تقدیر از برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم توسط ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خاطر نشان کرد: شهدا چشم و چراغ ملت هستند، ما هر چه داریم به برکت خون این عزیزان است و امیدواریم خدمتگزاران لایقی برای وطنی باشیم که با خون پاکشان آبیاری شده است.

 

میرعلی اکبری افزود: نعمات انقلاب اسلامی نشأت گرفته از خون پاک شهدا و پایداری و مقاومت خانواده‌های آنان است.