سه شنبه های تکریم طرحی نو از سوی کانون‌های فهما/تجلیل از خانواده شهدا وظیفه همه است
سه شنبه هاي تکريم طرحي نو از سوي کانون‌هاي فهما/تجليل از خانواده شهدا وظيفه همه است
امام جمعه دیباج:

سه شنبه های تکریم طرحی نو از سوی کانون‌های فهما/تجلیل از خانواده شهدا وظیفه همه است

حجت الاسلام قريب بلوک با تاکيد بر اهميت زنده نگه داشتن ياد شهدا،گفت: طرح ملي سه شنبه هاي تکريم طرحي نو از سوي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور است، اساسا وظيفه همه است که از خانواده شهدا تجليل کنند.
شناسه خبر : 17311 تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛حجت الاسلام حسین قریب بلوک شامگاه سه شنبه در پانزدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم در منزل شهید «سید علی اصغر شنایی»از شهدای مدافع حرم در شهر دیباج دامغان ابراز داشت: تکریم خانواده معظم شهدا وظیفه آحاد جامعه است و طرح «سه شنبه های تکریم» اقدامی نو در راستای تکریم شهداست که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون های مساجد در حال برگزاری است.


امام جمعه شهر دیباج افزود: هدف از برگزاری این گونه برنامه ها ادای دین به خانواده معظم شهدا و برای ارج نهادن به ایثارگر ی ها و دلاوری های شهدا و رزمندگان اسلام است .

 

وی تصریح کرد:در این جلسات علاوه بر ذکر شهدا توجه به خانواده معظم شهدا مورد توجه است و خانواده معظم شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و تکریم آنان بسیار اهمیت دارد.


حجت الاسلام قریب بلوک در ادامه با اشاره به حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در منزل شهید شنایی گفت: تا ما شهید نشویم و با سبک زندگی شهدا زندگی نکنیم شهید نخواهیم شد و این سفارش شهید سلیمانی به همه بوده است.


امام جمعه دیباج در ادامه به خاطره ای دیدار خانواده معظم شهید شنایی با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: با مرور خاطرات شهدا به این نتیجه میرسیم که سبک زندگی شهدا همیشه در راه خدا بوده است و خانواده معظم شهید شنایی نیز در همین راستا قدم برمی دارند و در دیداری که با رهبر معظم انقلاب داشتند خواستار توجه بیشتر به مردم این منطقه شدند.