هدف شهدا دفاع از حق و حقانیت اسلام بوده است
هدف شهدا دفاع از حق و حقانيت اسلام بوده است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فهما استان سمنان:

هدف شهدا دفاع از حق و حقانیت اسلام بوده است

حجت الاسلام موسوي گفت: هدف و آرمان شهدا دفاع از حق و حقانيت اسلام بوده است و زماني که شهيد خود را فداي ملت مي کند مردم نيز نبايد راه شهيد را فراموش کنند و بايد نام و ياد شهدا را زنده نگه دارند.
شناسه خبر : 17312 تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)از سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی شامگاه سه شنبه در پانزدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم در منزل شهید «سید علی اصغر شنایی»از شهدای مدافع حرم در شهر دیباج دامغان ابراز داشت:مانوس شدن با شهدا باعث آشنایی بیشتر با راه شهداست و شهدا نمی گذارند حق ملت پایمال شود و خودشان را فدای ملت می کنند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: هدف و آرمان شهدا شهدا دفاع از حق و حقانیت اسلام بوده است و زمانی که شهید خود را فدای ملت می کند مردم نیز نباید راه شهید را فراموش کنند و باید نام و یاد شهدا را زنده نگاه دارند.


وی تصریح کرد:راه درستی که شهدا داشته اند فراموش شدنی نیست و این راه شهید تجدید پذیر است و باید فرهنگ ایثار و شهادت به طور دائم در جامعه تزریق شود.


حجت الاسلام موسوی با تقدیر از میزبانی خانواده شهید«سید علی اصغر شنایی» در پانزدهمین هفته از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم ،گفت:اقشار مختلف جامعه هدف این  طرح هستند و در مرحله اول تجلیل از خانواده معظم شهدا در دستور کار بوده است و در ادامه نیز تجلیل از نخبگان،فرهیختگان و ... صورت خواهد گرفت.