ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد با راه‌اندازی سه‌شنبه‌های تکریم سنتی حسنه را پایه‌گذاری کرد
ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد با راه‌اندازي سه‌شنبه‌هاي تکريم سنتي حسنه را پايه‌گذاري کرد
شهردار میامی:

ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد با راه‌اندازی سه‌شنبه‌های تکریم سنتی حسنه را پایه‌گذاری کرد

محمدي گفت: طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» سنت حسنه اي از سوي ستاد کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد است که هر سه شنبه از خانواده هاي شهدا، يادي شده و از آنان دل جويي مي شود.
شناسه خبر : 17326 تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از سمنان؛علی اکبر محمدی در دیدار با خانواده معظم شهید «ابراهیم قلیچی» در پانزدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم در میامی ابراز داشت: شهدا با اعتقاد پای در میدان مبارزه با دشمن گذاشتند و این فرهنگ ایثار شهادت نه تنها در سال‌های دفاع مقدس بلکه در فراتر از مرزهای کشور برای دفاع از اسلام بروز و ظهور یافته و مایه مباهات و فخر مردم ایران اسلامی است.

 

شهردار میامی بابیان اینکه شهادت نصیب انسان‌های وارسته و خداجو می‌شود، بیان کرد: اعتقاد و دلبستگی ایثارگران به فرهنگ شهادت سبب شد تا جوانان غیور این کشور برای دفاع از اسلام و مرزهای اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا کردند و این حرکت و نیت قلبی آنان مورد توجه خداوند باری تعالی قرار می‌گیرد.

 

وی بابیان اینکه اجرای طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، عظمت و بزرگواری شهدا را یادآوری می‌کند گفت: صبر و مقاومت خانواده‌های شهدا الگوی ارزشمندی برای ملت ایران است.

 

محمدی سه شنبه های تکریم را حرکت در مسیر شهدا و ارزش های واقعی عنوان کرد و گفت: این طرح ملی گامی موثر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است.

 

شهردار میامی افزود: تک تک مردم این سرزمین به رشادت شهدای خود افتخار می‌کنند و با تمام توان خود در تکریم و بزرگداشت مقام این بزرگ‌مردان و خانواده‌های ایشان گام برمی‌دارند.