اجرای نمایش از کربلا تا مدینه در مسجد الزهرا(س) سمنان
اجراي نمايش از کربلا تا مدينه در مسجد الزهرا(س) سمنان

اجرای نمایش از کربلا تا مدینه در مسجد الزهرا(س) سمنان

حجت الاسلام کريم زاده از اجراي نمايش «از کربلا تا مدينه» در دهه پاياني ماه صفر در مسجد الزهرا(س)توسط کانون فرهنگي هنري محمد رسول الله(ص) خبر داد.
شناسه خبر : 17429 تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۲۲

حجت الاسلام روح الله کریم زاده در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)، از سمنان به  اجرای نمایش «از کربلا تا مدینه» در دهه پایانی ماه صفر در مسجد الزهرا(س) اشاره کرد و ابراز داشت:این برنامه بمناسبت اربعين حسيني و دهه پایانی ماه صفر بمدت 3 روز در مسجد الزهرا(س) شهر سمنان اجرا شد.

 

مدیر کانون محمد رسول الله (ص) افزود: نمايش «از کربلا تا مدينه» توسط واحد خواهران کانون فرهنگي محمدرسول الله(ص) در مسجد الزهرا(س) برگزار شد که با استقبال خوب مردم همراه بود.

 

وی افزود: در این نمایش هنرمندان حرکت کاروان امام حسین(ع) به کربلا و همچنین کاروان اسرای دشت کربلا به سمت مدینه را به اجرا در آوردند.

 

حجت الاسلام کریم زاده با بیان اینکه این برنامه در زمینه رواق نمایش فهما قرار دارد،افزود: فعالیت های هنری یکی از ظرفیت های مناسب برای انتقال مفاهیم هستند که در میان رشته های هنری، تئاتر و نمایش از قابلیت و شاخصه های خاصی برخوردار بوده که مورد استقبال و توجه مردم در رده های مختلف است.