۱۲۰۰ بسته گوشت بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد
۱۲۰۰ بسته گوشت بين نيازمندان استان سمنان توزيع شد
مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

۱۲۰۰ بسته گوشت بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد

حجت الاسلام موسوي گفت: با مشارکت کانون هاي مساجد استان سمنان، کانون و موسسه خيريه حضرت خديجه (س) قم و خيّران برنامه تلويزيوني سمت خدا يک هزارو۲۰۰ بسته گوشت بين نيازمندان اين استان توزيع شد.
شناسه خبر : 17791 تاریخ انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی ابراز داشت:در راستای ترویج فرهنگ نذر با مشارکت کانون و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا تعداد یک هزارو۲۰۰ بسته بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان حمایت از هموطنان نیازمند، ترویج فرهنگ انفاق، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ‌ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد از طریق جمع‌ آوری و توزیع نذر قربانی جهت ایتام و اطعام نیازمندان را از اهداف اجرای طرح نذر و اهدای قربانی در ماه ربیع الاول عنوان کرد و افزود: این سنت حسنه و موج ایثار، همدلی و کمک مؤمنانه طی سال‌های آینده نیز با همراهی خیران ادامه داشته باشد.

 

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: توزیع  نذر قربانی بین نیازمندان در راستای امید آفرینی، تقویت روحیه مردم، تقویت فرهنگ دینی و دستگیری از نیازمندان در شرایطی که استان درگیر اتفاقات مربوط به ویروس کرونا است صورت گرفته است.

 

وی تصریح کرد: توزیع بسته‌های گوشت در هر شهرستان توسط کانون‌های فرهنگی و هنری هر شهرستان انجام می‌شود و تلاش بر این است که این بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: این مرحله از توزیع گوشت‌های قربانی، نمک متبرک حرم مطهر رضا(ع) نیز به بسته‌های گوشت متبرک قربانی اضافه شده و در سطح استان سمنان بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده در ایام شیوع کرونا توزیع می‌شود.