جایگاه استان سمنان در فهما سال 99 مطلوب است
جايگاه استان سمنان در فهما سال 99 مطلوب است

جایگاه استان سمنان در فهما سال 99 مطلوب است

حجت الاسلام ارزاني وضعيت استان سمنان نسبت به سال گذشته در روياد ملي فهما را خوب ارزيابي کرد و گفت: استان سمنان در مقايسه با ساير استان ها نيز رتبه خوبي دارد و در زمينه طرح ملي ايران قوي نيز بايد با جديت بيشتري ورود پيدا کنند تا به رتبه هاي برتر نيز دست پيدا کنند.
شناسه خبر : 20347 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان سمنان؛حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی صبح یکشنبه در جلسه شورای معاونین ستاد هماهنگی کانون های فهما و با حضور مجازی مدیر و پرسنل ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان سمنان وضعیت استان سمنان نسبت به سال گذشته در رویداد ملی فهما را خوب ارزیابی کرد و بیان کرد: استان سمنان در مقایسه با سایر استان ها نیز رتبه خوبی دارد و در زمینه طرح ملی ایران قوی نیز باید با جدیت بیشتری ورود پیدا کنند تا به رتبه های برتر نیز دست پیدا کنند.

 

مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای جهش بهتر در طرح ملی ایران قوی کار را شهرستانی پیگیری کنید،افزود: برنامه ها و طرح های ستاد فهما در قالب پایتخت فهما برگزار خواهد شد و باید نسبت به توجیه و ترغیب کانون های برای مشارکت بیشتر در این رویداد ملی تلاش بیشتری داشت.

 

وی با تقدیر از ارتباط خوب ستاد استان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادهای فرهنگی در سطح استان،تصریح  کرد: همکاری و تعامل با سایر نهاد های فرهنگی سطح استان ارزشمند است و این ارتباط ها باید بیش از گذشته باشد تا برنامه ها به نحو احسن  برگزار شود.

 

حجت الاسلام ارزانی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و سوق دادن برنامه ها به سمت فضای مجازی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد قبل از شیوع ویروس کرونا کار در عرصه فضای مجازی را شروع کرده بودند که امروز نیز به لطف الهی در برنامه های مختلف حضوری چشمگیر دارند.

 

مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با تبریک 16 آذر ماه روز دانشجو به اهمیت علم آموزی اشاره کرد و افزود: جایگاه علم و علم آموزی در دین مبین اسلام بسیار ویژه است و در جامعه ما نیز دانشجویان  در عصه های مختلف علمی حضوری پرشور دارند.