حضور مجازی ستاد استان سمنان در جلسه شورای معاونین ستاد فهما
حضور مجازي ستاد استان سمنان در جلسه شوراي معاونين ستاد فهما

حضور مجازی ستاد استان سمنان در جلسه شورای معاونین ستاد فهما

حجت الاسلام موسوي از حضور مجازي مدير و پرسنل ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان در شوراي معاونين ستاد هماهنگي کانون هاي فهماي کشورخبر داد.
شناسه خبر : 20350 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛ صبح امروز جلسه شورای معاونین ستاد هماهنگی فهما کشور با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر ارزانی،مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فهما کشور و با حضورمجازی مدیر و پرسنل ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان سمنان برگزار شد.

 

حجت الاسلام سید علی موسوی در این جلسه  با تقدیر از تلاش همکاران استان سمنان در زمینه رویداد ملی فهما و طرح ایران قوی گفت: جایگاه استان سمنان بر اساس گزارش دریافتی از ستاد در وضعیت مطلوب قرار دارد که این جایگاه مرهون تلاش های همکاران استان و مشارکت مدیران محترم کانون های مساجد سراسر استان است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان  با تقدیر از رئیس ستاد فهما کشور و معاونین ستاد در زمینه برنامه ریزی مناسب در راستای اجرای برنامه ها در قالب رویداد ملی فهما ،گفت: اجرای طرح ملی ایران قوی نیز در سال 99 اقدامی ارزشمند در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که کانون های مساجد در این عرصه نیز به خومبی وارد صحنه شده اند.

 

وی با بیان اینکه مدیران کانون های مساجد با روحیه جهادی در کانون فعالیت دارند،افزود: اجرای برنامه ها بدون هیچ چشم داشتی و به منظور پاسداشت خون شهدا توسط مدیران و اعضا کانون ها در حال انجام است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه همکاری ستاد استان با مدیرکل و معاونین و مجوعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار خوب است ،افزود: تعامل و همکاری با سایر نهاد های فرهنگی استان و بویژه اعضا شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان نیز مطلوب می باشد.