کانون های مساجد یکی از قدرت های فرهنگی ایران اسلامی هستند
کانون هاي مساجد يکي از قدرت هاي فرهنگي ايران اسلامي هستند

کانون های مساجد یکی از قدرت های فرهنگی ایران اسلامی هستند

حجت الاسلام موسوي با بيان اينکه بخش مهمي از قدرت فرهنگي ايران اسلامي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد هستند،گفت: مديران و اعضاء کانون هاي مساجد با فعاليت در مسجد و توليد محتوا در فضاي مجازي بايد در مقابله با جنگ نرم دشمن وارد عرصه شوند.
شناسه خبر : 20391 تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی ظهر دوشنبه در دومین وبینار آموزشی طرح ملی ایران قوی با حضور مدیران کانون های فهنگی هنری مساجد شهرستان های آرادان و گرمسار مساجد را بهترین جایگاه برای خدمت به خدا و خلق خدا دانست و بیان کرد: مدیران کانون های مساجد توفیق خدمت به مردم را در خانه خدا کسب کرده اند و باید همه قدردان این نعمت الهی باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان  با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا یکی از برنامه های ستاد هماهنگی کانون های فهما است،گفت: طرح ملی سه شبه های تکریم و طرح بین المللی روح مقاومت مهمترین اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای پاسداشت خون شهدا و تکریم خانواده معظم شهداست.

 

وی با بیان اینکه بخش مهمی از قدرت فرهنگی ایران اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد هستند،گفت: مدیران و اعضاء کانون های مساجد با فعالیت در مسجد و تولید محتوا در فضای مجازی باید در مقابله با جنگ نرم دشمن وارد عرصه شوند.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد با روحیه جهادی و برای خدمت به اسلام ،انقلاب و مردم به فعالیت در حوزه فرهنگ و در جنگ نرم با دشمن فعالیت می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان  در ادامه با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در زمینه قوی شدن ملت ایران اسلامی،بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد دردومین سال رویداد ملی فهما طرح ملی(ایران قوی)را در دستور کار دارند که در 3 شبستان و 12 رواق برنامه ریزی شده است که انتظارمی رود مدیران کانون های مساجد در بارگذاری فعالیت ها و ثبت کادر و اعضاء کانون اهتمام ویژه داشته باشند و در اولین گام نیز نسبت به دریافت مجوز کانون اقدام نمایند.

 

وی گفت:در حال حاضر استان سمنان جایگاه خوبی در دومین رویداد ملی فهما در سطح کشور دارد و امیدواریم با مشارکت و همکاری مدیران کانون ها این جایگاه را حفظ و ارتقا دهیم.


در ادامه این وبینار نیز تعدادی از مدیران کانون های مساجد به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.