پویش یلدایی در مسجد الزهرا(س) راه اندازی شد
پويش يلدايي در مسجد الزهرا(س) راه اندازي شد
مدیر کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله(ص)سمنان:

پویش یلدایی در مسجد الزهرا(س) راه اندازی شد

حجت الاسلام کريم زاده از راه اندازي پويش يلدايي در مسجد الزهرا(س) به همت بچه هاي انقلابي ومسجدي اين مسجد در راستاي رواق همدلي در طرح ايران قوي خبرداد.
شناسه خبر : 21055 تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۳۸

حجت الاسلام «روح الله کریم زاده» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان با اشاره به راه اندازی پویش یلدایی در مسجد الزهرا(س) گفت: این پویش با هدف کمک به خانواده‌های کم برخوردار در شب‌های آخر پاییز راه اندازی شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کانون محمد رسول الله(ص)شهر سمنان با بیان اینکه علاقمندان برای مشارکت دراین اقدام نیک می توانندکمک های خود را به صورت نقدی یا غیرنقدی به خادمان مرکز نیکوکاری مسجد تحویل دهند اضافه کرد: کمک های غیرنقدی در قالب سبد کالا شامل برنج،روغن،گوشت،مرغ،قند،شکر،نخود،لوبیا،عدس،کنسرو و سویا به نیازمندان اهدا می شود.

 

وی تصریح کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۴۷۲۱۸بنام مرکز نیکوکاری مسجد الزهرا(س)آماده دریافت نقدی است.

 

حجت الاسلام کریم زاده با بیان این مطلب که یکی از برنامه های شاخص طرح ملی ایران قوی، رواق همدلی است اضافه کرد: از آنجایی که در آستانه شب یلدا هستیم قصد داریم در قالب این طرح با جلب کمک های مومنانه پویش شب یلدایی را برگزار کنیم.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کانون محمد رسول الله(ص) با اشاره به  جریان برپایی رزمایش مواسات و همدلی در قالب طرح ایران قوی اظهارداشت: توجه به محرومیت زدایی به عنوان یکی از مهمترین ضرورت های امروز جامعه است که در راستای فرمایش و فرمان رهبرمعظم انقلاب مورد توجه کانون فرهنگی هنری مسجد قرار گرفته است.

 

وی تصریح کرد: در این روزهای کرونایی بچه های کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله(ص)مسجد الزهرا(س) سمنان به فرمان رهبرانقلاب اسلامی لبیک گفته و در کنار ﺍﺭﺗﻘﺎﺀ ﺳﻄﺢ ﮐﯿﻔﯽ، بصیرتی و ﻣﻌﺮﻓﺘﯽ، فعالیت‌های اجتماعی همچون تولید و توزیع ماسک و تهیه موادغذایی و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی را در دستور کار قرار دادند.

 

حجت الاسلام کريم زاده اظهارامیدواری کرد:  با این کمک ها بخشی از مشکلات و سختی های خانواده ها ی نیازمند در این روزهای کرونایی کاهش یابد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله(ص) با تاکید بر اینکه تلاش نیروهای مردمی هرگز وقفه ندارد ادامه داد: تا شکست ویروس کرونا جهاد همچنان ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه اعضای کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله(ص)مسجد الزهرا(س) سمنان در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺭﯾﺰﯼ‌های پیشگیری و مقابله با کرونا، دقت و اهتمام خاصی داشته اند اضافه کرد: اعضای این کانون به صورت خودجوش اقدام به مقابله با این بیماری کردند.