کتابخانه مجازی کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله(ص) سمنان راه‌اندازی شد
کتابخانه مجازي کانون فرهنگي هنري محمد رسول الله(ص) سمنان راه‌اندازي شد

کتابخانه مجازی کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله(ص) سمنان راه‌اندازی شد

حجت الاسلام کريم زاده از راه‌اندازي کتابخانه مجازي کانون فرهنگي هنري محمد رسول الله(ص) مسجد الزهرا(س) سمنان با محوريت طرح ملي ايران قوي خبر داد.
شناسه خبر : 21409 تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۲۶

حجت الاسلام «روح الله کریم زاده» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از سمنان؛ با اشاره به راه اندازی کتابخانه مجازی کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله(ص) مسجد الزهرا(س) سمنان گفت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ مطالعه وآشنا کردن بیشتر مردم بویژه جوانان ونوجوانان اجرا شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله(ص)شهرستان سمنان با بیان اینکه این طرح در روزهای زوج هر هفته با محوریت طرح ملی ایران قوی اجرا می شود بیان کرد: در این طرح مشخصات وخلاصه ای از کتاب مورد نظر از طریق فضای مجازی منتشر می شود.

 

وی با اشاره به معرفی کتاب‌های مفید در قالب این طرح اظهارداشت: کتابخانه مسجد از طریق فضای مجازی و کانال اطلاع رسانی کانون برای گروه‌های سنی کتاب‌هایی را معرفی می کنند که بتوان آنها را تهیه و از آن استفاده بهینه کرد.

 

حجت الاسلام کريم زاده کانون های مساجد را فرصتی برای تقویت روحیه هنر مسجد عنوان کردوگفت: می توانند در عرصه فضای مجازی فعالیت جدی داشته باشند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله(ص)سمنان با اشاره به اجرای دومین سال رویداد ملی فهما اظهارداشت: این طرح با ایجاد انگیزه برای فعالیت های بیشتر مسجدی، هم دایره فعالان فرهنگی مساجد و هم دایره مخاطبان فعالیت های مسجدی را گسترش داد.

 

وی با تأکید براینکه عظمت یک جامعه به میزان افراد فرهیخته و کتابخوان آن بستگی دارد ادامه داد: تشویق مردم به مطالعه و کتابخوانی در مساجد یکی از مهمترین راهکارهای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد است که باید به طور ویژه به این موضوع پرداخته شود.

 

 حجت الاسلام کريم زاده با بیان اینکه می توان با برنامه ریزی های مناسب و اقدامات فرهنگی، فرهنگ کتابخوانی را در جامعه و به ویژه در بین جوانان تقویت کرد ادامه داد: کتابخانه های مساجد باید به پر رونق ترین کانون ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه تبدیل شود