مسابقه ساخت کلیپ مرد میدان در کانون اهل بیت بیارجمند برگزار می شود
مسابقه ساخت کليپ مرد ميدان در کانون اهل بيت بيارجمند برگزار مي شود
به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛

مسابقه ساخت کلیپ مرد میدان در کانون اهل بیت بیارجمند برگزار می شود

باقري از برگزاري مسابقه ساخت کليپ مردميدان بمناسبت اولين سالگرد سردار رشيد اسلام حاج قاسم سليماني در کانون فرهنگي هنري اهل بيت(ع) بيارجمند خبرداد.
شناسه خبر : 21669 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۰

«علیرضا باقری» درگفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از  سمنان ضمن گرامیداشت یاد و نام سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی مسابقه ساخت کلیپ مردمیدان در راستای (یادواره سرداردلها) در کانون اهل بیت مسجد جامع بیارجمند شهرستان شاهرودبرگزار می شود.

 

مدیرکانون اهل بیت(ع) مسجد جامع بیارجمند با بیان اینکه این مسابقه با هشتگ#مرد-میدان و#ما-ملت-شهادتیم برگزار خواهد شد اضافه کرد: علاقمندان برای شرکت دراین مسابقه می توانند آثار خود را تا ۲۰ دی ماه به آدرس آی دی fazillat@ درپیام رسان ایتا ارسال کنند.

 

وی با اشاره به اینکه به ۳ اثر برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد اظهارداشت: این مسابقه با همکاری حوزه مقاومت بسیج فضیلت برگزار می شود.

 

باقری ضمن بیان اینکه شهید سردارسلیمانی تمام وجودش را وقف خدمت به انقلاب و مردم کرده بودبیان کرد: این شهید بزرگوار در تمام ابعاد زندگی‌اش شامل سیره، اخلاقی معنوی و عرفانی الگو و اسوه بود و حتی شهادتش هم موجب شد که زمینه‌سازی برای یک حرکت عظیم مردمی شکل گیرد.

 

مدیرکانون اهل بیت(ع) مسجد جامع بیارجمند با تأکید براینکه شهادت سلیمانی نوید جمع شدن بساط استکبار از منطقه را داد افزود: استکبارگران از مکتب و تفکر شهید سلیمانی در جبهه مقاومت و منطقه هراس دارند و در خیال خود فکر می‌کردند با شهادت حاج قاسم، این ترس کاهش می‌یابد اما اشتباه بزرگی کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی به هیچ چیز جز خدا فکر نمی‌کرد، گفت: شهید سلیمانی ۴۰ سال لباس جهاد در راه خدا و ولایت فقیه را بر تن داشت و تا لحظه آخر در راه اعتلای انقلاب و اسلام کوشید و مجاهدت کرد.