132 مجوز مجوز الکترونیکی کانون فرهنگی هنری مساجد استان سمنان صادر شد
132 مجوز مجوز الکترونيکي کانون فرهنگي هنري مساجد استان سمنان صادر شد
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

132 مجوز مجوز الکترونیکی کانون فرهنگی هنری مساجد استان سمنان صادر شد

حجت الاسلام موسوي با بيان اينکه 54 درصد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان درخواست مجوز الکترونيکي دادند گفت: براي 132 کانون فرهنگي هنري مساجد اين استان مجوز الکترونيکي صادر شد.
شناسه خبر : 21954 تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۰:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما) از سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی در نشست شبکه رابطین فهما سمنان با حضور معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد فهما با اشاره به اینکه شبکه رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور (فهما) متشکل از کانون‌های منتخب در سراسر کشور است گفت:13 رابط در شبکه رابطان کانون های استان سمنان فعالیت می کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه نخستین رویداد ملی فهما در سال گذشته برگزار شد و در سال جاری برای دومین دوره  با شعار ایران قوی در حال برگزاری است گفت: این رویداد در بستر فضای مجازی می تواند گامی مثبت در راستای انسجام و تحقق شبکه سازی میان کانون های مساجد باشد.

وی تصریح کرد: رابطین فهما استان سمنان در راستای ارتباط مستمر با کانون‌های رابط شهرستان و ستاد استان در جهت اجرای دقیق تر طرح ها و ابلاغیه‏‌های ستاد، حضور منظم در جلسات ستاد استانی و منطقه ای با موضوعات رویداد ها و ابلاغیه های ستاد مرکز، برگزاری جلسات و نشست های همفکری، هم افزایی بین کانون های رابط در سطح شهرستان و ایجاد روحیه خود باوری و انگیزه بین کانون های رابط و کانون های سطح شهرستان  فعال هستند.

حجت الاسلام موسوی با تأکید براینکه رابطان در شهرستانهای استان سمنان فعالیت های محوله از جمله تبیین طرح ایران قوی را برعهده دارند ادامه داد: با توجه به اینکه همه کانون های فرهنگی هنری مساجد با راه اندازی این شبکه می توانند از این  طریق هر لحظه عملکردشان را مشاهده کنند بسیار تاثیرگذار است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، گفت: اجرای طرح ملی ایران قوی نیز در سال جاری اقدامی ارزشمند در اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که کانون های مساجد در این عرصه نیز به خوبی وارد صحنه شده اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دراستان سمنان264 کانون فرهنگی هنری مساجد فعالیت دارند اظهارداشت:تاکنون 54 درصد این کانون ها درخواست مجوز الکترونیکی داده اند.

 حجت الاسلام موسوی از صدور مجوز الکترونیکی برای 132کانون فرهنگی هنری مساجد استان سمنان خبر داد وافزود: در سامانه فهما از استان سمنان قریب 22 هزار نفر عضو هستند.